MAVIKA

Typy Kampanii Google Ads

Jakie są typy kampanii Gogle Ads?

Wyszukiwarka Google jest miejscem, w którym Twoi potencjalni klienci najczęściej wyszukują informacji o usługach, czy produktach. Warto więc tam być, jednak bardzo trudno jest znaleźć się wśród firm, które będą widoczne w górnych pozycjach wyszukiwarki. Istnieją dwa sposoby, aby było to możliwe. Możemy budować widoczność swojej firmy, poprzez długoterminowy proces pozycjonowania, który wymaga dużego nakładu sił i czasu. Jest również inna możliwość, dzięki której od razu …

Jakie są typy kampanii Gogle Ads? Czytaj więcej »

Google Analytics 4

GA4 – czyli nadchodzi era Google Analytics 4

„GA4 to nowa usługa zaprojektowana z myślą o przyszłości pomiarów” tak o wprowadzeniu tej usługi mówią sami pracownicy Google. Analytics 4 ma być odpowiedzią na zachodzące dynamicznie zmiany w internecie. Ale co dokładnie mają na myśli pracownicy Google, mówiąc „zaprojektowaliśmy go z myślą o przyszłości pomiarów”? Przyjrzyjmy się temu z bliska. Czym jest Google Analytics 4? Różnice między Google Analytics, Google Analytics 4  Czy Google Analytics 4 jest mi potrzebne?  Konfiguracja Google Analytics …

GA4 – czyli nadchodzi era Google Analytics 4 Czytaj więcej »

Jak skonfigurować piksel Facebook?

Piksel Facebook – co to jest i jak z niego korzystać?

Planując kampanie reklamowe na Facebooku, na pewno nie raz przewinął Ci się temat piksela. Dla początkujących reklamodawców może wydawać się on skomplikowany i niejasny, jednak po dłuższej analizie jego stosowanie staje się w pełni zrozumiałe i logiczne. Czym jest piksel? To nic innego jak krótki kod HTML, który umieszczamy na docelowej stronie internetowej. Umożliwia on wychwytywanie istotnych dla kampanii danych i zachowań użytkowników. Co istotne, jest w pełni darmowy. Dzięki niemu …

Piksel Facebook – co to jest i jak z niego korzystać? Czytaj więcej »

Przewiń do góry