MAVIKA

Agencja marketingu internetowego Śląsk

10 sytuacji, w których potwierdziliśmy nasze zaufanie i wiarygodność

Zaufanie jest fundamentem dobrych relacji, np. tych z Klientami. Wiarygodność zaś, jest środkiem do jej budowania. W dobie Internetu i fake newsów te dwie wartości poszukiwane na wagę złota! W dzisiejszym artykule pragniemy przedstawić case study 10 sytuacji, w których potwierdziliśmy naszą wiarygodność. Wskutek czego, obdarzono nas zaufaniem – walutą przyszłości. 

1. DYSKRECJA

W naszej agencji z dużą odpowiedzialnością podchodzimy do zachowania tajemnicy oraz dyskrecji. Działając w social mediach, obserwujemy jaką moc mogą mieć rozpowszechniane plotki. Dlatego też, za cel stawiamy sobie ochronę danych, dzięki czemu wszystkie informacje pozostają bezpieczne, w agencji.

2. UMIEJĘTNOŚĆ PRZYZNANIA SIĘ DO BŁĘDU

Każdy marketingowiec wie, że pomyłki się zdarzają. Sęk w tym, by przyznać się do błędu i odpowiednio szybko go naprawić. Gdy jedna z kampanii Google Ads nie realizowała założonego celu, szukaliśmy przyczyny tak długo, aż znaleźliśmy – błąd okazał się na etapie wprowadzania optymalizacji. Naprawiliśmy to niezwłocznie i o całej sytuacji poinformowaliśmy Klienta wraz z przeprosinami.

3. TRANSPARENTNOŚĆ

Tworzymy marki od zera i pomagamy im zaistnieć w Internecie. Poprzez wykonywanie comiesięcznych raportów, mamy możliwość przedstawienia i porównania danych. Monitorujemy postępy i dobieramy strategię tak, by zrealizować określone cele. Stawiamy na transparentność, dlatego udostępniamy raporty naszym Klientom. Wspólnie je analizujemy i sprawujemy pieczę nad przebiegiem kampanii. 

4. LOJALNOŚĆ

W relacjach z Klientami stawiamy na lojalną i szczerą współpracę – działamy zgodnie z ich oczekiwaniami, lecz z wykorzystaniem naszej kreatywności!

5. SKUTECZNOŚĆ

Realizujemy projekty od pomysłu na komunikację i identyfikację wizualną, aż po wdrożenie, nawet w najdrobniejszych szczegółach. Zdajemy sobie sprawę, jak ważne jest to, co robimy dla naszego Klienta!

6. DOŚWIADCZENIE

Jesteśmy agencją marketingową w Katowicach i od 2013 roku kompleksowo budujemy wizerunek naszych Klientów. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu potrafimy słuchać i wiemy jak pomagać, by osiągnąć zamierzone cele!

7. JAKOŚĆ

Nie zawsze szybko, znaczy dobrze. My, nie rzucamy naszych Klientów na głęboką wodę. Odznaczamy się cierpliwością! Wolimy działać stopniowo, aby poprzez małe kroki i własny rytm, dojść do wymarzonego efektu.

8. ZROZUMIENIE

Nauczeni doświadczeniem, wiemy, że jednego dnia można być na wozie, a drugiego pod wozem. Dlatego jesteśmy wyrozumiali na każdą sytuację i dostosowujemy się do możliwości budżetowych Klientów. Prowadzimy działania przede wszystkim szczerze i uczciwie.

9. ZADOWOLENIE

Zadowolenie Klientów z naszych usług, jest dla nas priorytetem. Rzetelność, terminowość, a przede wszystkim sprawny kontakt i prowadzenie dialogu, to nasz klucz do satysfakcji Klienta.

10. TRWAŁOŚĆ

Jak powiedziała założycielka i CEO Maviki “Nie zbuduję dobrego marketingu dla Klienta, jeśli nie potrafię budować relacji.” Utrzymujemy dobre stosunki zarówno z Klientami, jak i wewnątrz Mavikowej grupy. Cieszymy się, że możemy współpracować z Klientami, którzy od wielu lat powierzają swoje marki w nasze ręce!

Przewiń do góry