MAVIKA

W jaki sposób użytkownicy sami budują marketing firmy? Czyli User Generated Marketing

W dobie internetu oraz zalewającej nas fali reklam, które najczęściej przedstawiają  wyidealizowane produkty bez wad, odbiorcy niechętnie i coraz mniej ufają markom oraz prezentowanym przez nich treściom.  Czy to znaczy, że firmy powinny odejść od działań promocyjnych nastawionych na prezentacje produktów? Niekoniecznie, dobrym, dodatkowym elementem w działaniach promocyjnych może być User Generated Marketing. Czym jest User Generated Marketing? User Generated Marketing w dużym skrócie to marketing tworzony przez użytkowników. Są to wszystkiego …

W jaki sposób użytkownicy sami budują marketing firmy? Czyli User Generated Marketing Czytaj dalej…

„Ja to nie mam konkurencji” – czy naprawdę wiesz, gdzie ukrywają się Twoi Klienci?

„Ja to w zasadzie nie mam konkurencji” – słyszymy czasem na pytanie o rywali na rynku. Czy takie stwierdzenie może być prawdziwe? Czy w kapitalistycznym systemie istnieje choć jedna marka, która rzeczywiście jest pozbawiona konkurencji? Prosimy o niewymienianie spółek skarbu Państwa. Jak to możliwe, że nawet najpotężniejsze globalne marki nie monopolizują rynku? Wreszcie, dlaczego bezpośrednią konkurencją Adidasa nie jest Decathlon, a Ryanair musiał konkurować z produktem Microsoftu? Konkurencja to pojęcie, przez które rozumiemy zazwyczaj …

„Ja to nie mam konkurencji” – czy naprawdę wiesz, gdzie ukrywają się Twoi Klienci? Czytaj dalej…

Social Media: trendy na rok 2023

Żyjemy w czasach, w których platformy social media stały się nieodłącznym elementem naszego życia – z roku na rok stają się coraz ważniejszym kanałem komunikacji dla podstawowych użytkowników, ale i biznesu. Każdego dnia zaspokajają głód ciekawości świata, potrzeby estetyki, znajdowania inspiracji, poszukiwania wiedzy, przepisów, stylizacji, ofert pracy czy śledzenia osobistości, na których można się wzorować, czy nawet o nich poplotkować (przyznać się – kto tak robi? 😀) Rok 2023 …

Social Media: trendy na rok 2023 Czytaj dalej…

Scroll to Top