MAVIKA

Psychologia kolorów w brandingu: Jak kolory wpływają na percepcję Twojej marki?

Czy kolory naprawdę mają takie znaczenie? Świat jest pełen kolorów i trzeba powiedzieć sobie otwarcie – one mają nad nami władzę. Rzadko się nad tym zastanawiamy, jednak każdemu chyba zdarzyło się zaobserwować, że jakiś kolor miał wpływ na odczuwane przez nas emocje czy samopoczucie, czasem nawet na decyzje. Zakupy nie są tutaj żadnym wyjątkiem, w sklepach również jesteśmy pod wpływem oddziaływania barw na nasze zachowania. Dlatego właśnie kolory są niezwykle …

Psychologia kolorów w brandingu: Jak kolory wpływają na percepcję Twojej marki? Czytaj więcej »

Pozycjonowanie lokalne: Jak skutecznie zwiększyć widoczność Twojej firmy w lokalnych wyszukiwaniach

Rozpoczynając budowanie pozycji w wyszukiwarce, nasi klienci z reguły zaczynają od przedstawienia kluczowych obszarów działalności, których pozycję chcą poprawić. Wskazują kluczowe usługi lub produkty, określają budżety, bardziej pewni swego — przewidują rezultaty. W swoich działaniach tylko niektórzy biorą pod uwagę aspekty takie jak lokalność lub globalność pozycjonowania. Logiczne jest dla nich, że interesuje ich pozycjonowanie o zasięgu zbliżonym do zasięgu działalności ich firmy. Czy to w istocie jest takie …

Pozycjonowanie lokalne: Jak skutecznie zwiększyć widoczność Twojej firmy w lokalnych wyszukiwaniach Czytaj więcej »

Dlaczego Twoja firma potrzebuje profesjonalnej agencji social media?

Obecność w mediach społecznościowych to nie tylko opcja, ale wręcz konieczność dla każdej firmy, która pragnie osiągnąć sukces w marketingu i budowaniu marki. Jednak prowadzenie skutecznej strategii mediów społecznościowych wymaga czasu, wiedzy i zaangażowania. W takich przypadkach profesjonalna agencja social media może okazać się kluczowym partnerem dla Twojego biznesu. Czym jest agencja marketingowa? Agencja marketingowa to firma specjalizująca się w świadczeniu usług z zakresu marketingu dla innych firm lub …

Dlaczego Twoja firma potrzebuje profesjonalnej agencji social media? Czytaj więcej »

Przewiń do góry