MAVIKA

Kameleon marketingu – czyli na czym polega reklama natywna?

Czy jest możliwość pokazania swojego artykułu, czy oferty w nienachalny sposób? Tak. Takim sposobem jest reklama natywna. To forma marketingu online, który zlewa się z otaczającą treścią w artykułach czy w postach na social mediach. Treści czy artykuły z reklamą natywną projektuje się je w taki sposób, aby wyglądem i odczuciem przypominały czytanie treści redakcyjnej, a nie stricte treści o reklamie. Takie zastosowanie pozwala na reklamowanie swojego produktu w mniej inwazyjny i bardziej angażujący sposób dla …

Kameleon marketingu – czyli na czym polega reklama natywna? Czytaj więcej »

Kolor roku 2023 – czy Viva Magenta jest rzeczywiście tak niekonwecjonalna?

To, że Viva Magenta budzi kontrowersje nie podlega wątpliwościom – jedni są jej absolutnymi miłośnikami, a inni kwestionują wybór dokonany przez Pantone Color Institute. Kolor roku 2023 opisywany jest przez ekspertów jako propozycja niekonwencjonalnego odcienia dla niekonwencjonalnych czasów. Co to w zasadzie oznacza? Według Pantone ma on symbolizować nowy zwiastun nadchodzącej siły. Odważny i nieustraszony powinien budzić skojarzenia żywiołowości, chęci do eksperymentowania, a co najważniejsze – nie dominować, a zamiast tego przyjąć …

Kolor roku 2023 – czy Viva Magenta jest rzeczywiście tak niekonwecjonalna? Czytaj więcej »

Każdy zna zmarzlucha — czyli jak przekroczyliśmy próg 300 tys. wyświetleń na TikToku?

Media społecznościowe towarzyszą nam każdego dnia i nie są już jedynie środkiem komunikacji z rodziną, znajomymi czy współpracownikami. Młodzi ludzie coraz więcej uwagi przykuwają do liczby wyświetleń, polubień, komentarzy i udostępnień, przez co znacznie częściej szukają środków do poszerzenia zasięgu swoich profili. A jak to się ma w odniesieniu do życia zawodowego? Media rządzą światem i tak jak zwykliśmy mawiać „czas to pieniądz”, obecnie równie dobrze można powiedzieć „wyświetlenie to pieniądz”. Dlaczego social media …

Każdy zna zmarzlucha — czyli jak przekroczyliśmy próg 300 tys. wyświetleń na TikToku? Czytaj więcej »

Przewiń do góry