Blog - Strona 2 z 67 - MAVIKA

MAVIKA

Sztuczna inteligencja w content marketingu: jak wpłynie na treści w 2023 roku?

Kiedy słyszysz wyrażenie „sztuczna inteligencja” (AI), wyobrażasz sobie świadome maszyny zdeterminowane do tego, aby przejąć władzę nad światem. W rzeczywistości sztuczna inteligencja stała się użytecznym narzędziem, bez którego wielu z nas nie wyobraża sobie życia – pomyśl przez chwilę o Siri lub Alexie. Sztuczna inteligencja w content marketingu również nieustannie się rozpowszechnia. Czy to dobrze i czy będzie w stanie zastąpić człowieka? Jak sztuczna inteligencja jest wykorzystywana w content marketingu? Dobrze …

Sztuczna inteligencja w content marketingu: jak wpłynie na treści w 2023 roku? Czytaj dalej…

W jaki sposób użytkownicy sami budują marketing firmy? Czyli User Generated Marketing

W dobie internetu oraz zalewającej nas fali reklam, które najczęściej przedstawiają  wyidealizowane produkty bez wad, odbiorcy niechętnie i coraz mniej ufają markom oraz prezentowanym przez nich treściom.  Czy to znaczy, że firmy powinny odejść od działań promocyjnych nastawionych na prezentacje produktów? Niekoniecznie, dobrym, dodatkowym elementem w działaniach promocyjnych może być User Generated Marketing. Czym jest User Generated Marketing? User Generated Marketing w dużym skrócie to marketing tworzony przez użytkowników. Są to wszystkiego …

W jaki sposób użytkownicy sami budują marketing firmy? Czyli User Generated Marketing Czytaj dalej…

„Ja to nie mam konkurencji” – czy naprawdę wiesz, gdzie ukrywają się Twoi Klienci?

„Ja to w zasadzie nie mam konkurencji” – słyszymy czasem na pytanie o rywali na rynku. Czy takie stwierdzenie może być prawdziwe? Czy w kapitalistycznym systemie istnieje choć jedna marka, która rzeczywiście jest pozbawiona konkurencji? Prosimy o niewymienianie spółek skarbu Państwa. Jak to możliwe, że nawet najpotężniejsze globalne marki nie monopolizują rynku? Wreszcie, dlaczego bezpośrednią konkurencją Adidasa nie jest Decathlon, a Ryanair musiał konkurować z produktem Microsoftu? Konkurencja to pojęcie, przez które rozumiemy zazwyczaj …

„Ja to nie mam konkurencji” – czy naprawdę wiesz, gdzie ukrywają się Twoi Klienci? Czytaj dalej…

Scroll to Top