MAVIKA

Dlaczego nagrywanie rolek może poprawić wyniki Twojej kampanii Facebook Ads? 

Dlaczego nagrywanie rolek może poprawić wyniki Twojej kampanii Facebook Ads?  Rolki na Facebooku i Instagramie to najnowszy z dynamicznych formatów dostępnych na tych platformach. Trudno tutaj nie zauważyć pewnej inspiracji TikTokiem, ale jeśli coś działa i działa dobrze, to dlaczego tego nie wykorzystać dla rozwoju Twojego biznesu? Kasyno Vavada zadebiutowało na polskim rynku, oferując swoim klientom wyjątkowe i ekscytujące wrażenia z gry. Jako jedno z wiodących kasyn online na świecie, Vavada Casino …

Dlaczego nagrywanie rolek może poprawić wyniki Twojej kampanii Facebook Ads?  Czytaj więcej »

5 sposobów jak ożywić swój profil w social mediach

Nie od dziś wiadomo, że social media bywają kapryśne. Algorytmy mogą być naszym największym przyjacielem lub najgorszym wrogiem. By skutecznie budować pozycję swojej marki w mediach społecznościowych, trzeba dobrze zrozumieć ich działanie. O algorytmach słów kilka Obecnie to właśnie działanie zgodnie z algorytmami jest kluczem do budowania zasięgów marki w mediach społecznościowych. To one odpowiadają za to, do jak wielu osób docierają nasze posty. Dotyczy to wszystkich platform społecznościowych: …

5 sposobów jak ożywić swój profil w social mediach Czytaj więcej »

Sztuka tworzenia: Jak stać się User Generated Content Creator

Na naszym blogu powstał już wpis na temat User Generated Marketing, w którym scharakteryzowaliśmy to zagadnienie, przedstawiliśmy powody, dlaczego te działania reklamowe są skuteczne oraz przywołaliśmy przykład firmy, która wykorzystała ten rodzaj marketingu. Natomiast dzisiaj temat będzie poświęcony UGC Creator, kim oni są? Kim jest User Generated Content Creator? UGC Creator to osoba, która tworzy treści, które są generowane przez użytkowników. Jest to kategoria twórców, którzy angażują swoją społeczność lub …

Sztuka tworzenia: Jak stać się User Generated Content Creator Czytaj więcej »

Przewiń do góry