Prowadzisz działania marketingowe, ale zauważasz, że przydałaby Ci się pomoc. Wybór odpowiedniej agencji reklamowej ma decydujący wpływ na to, jak będzie wyglądała promocja Twojej marki. Jak wybrać agencję, która stanie się biznesowym partnerem i dlaczego warto szukać jej na Śląsku?
Dlaczego Śląsk?
Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia to związek, w skład którego wchodzi 41 gmin województwa śląskiego. Według danych z 2023 roku zamieszkuje ją ponad 2,1 mln ludności. Większą liczbą może pochwalić się jedynie Metropolia Warszawska. Jak wynika z analizy zamieszczonej na stronie Info GZM – Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia jest siedzibą 325 dużych podmiotów gospodarczych, zatrudniających powyżej 250 pracowników. Pod tym względem GZM zajmuje 2. pozycję. Te dane jasno pokazują potencjał Śląska, który staje się siedzibą coraz większej liczby przedsiębiorstw z Polski i z zagranicy.
Co wyróżnia agencję reklamową na Śląsku?
Czasy, kiedy większość śląskich agencji reklamowych obsługiwała małe lokalne biznesy, już dawno minęły. Teraz agencje mają doświadczenie we współpracy z dużymi firmami, które również dostrzegły szansę rozwoju na śląskim rynku. Niejednokrotnie firmy swoje działania chcą kierować dwutorowo – lokalnie na Śląsku i szeroko w całej Polsce. Dlatego współpraca z agencją reklamową na Śląsku daje pewność, że promocja marki będzie dostosowana zarówno do lokalnych potrzeb, jak i oczekiwań ogółu społeczeństwa.
Śląsk to nie tylko region…
To sposób życia, działania, pracy. Śląsk od dawna kojarzy się z typowym śląskim etosem pracy. Wartości, którymi wówczas się kierowano, nie różnią się zbytnio od tych obowiązujących współcześnie: rzetelność, pracowitość, uczciwość, solidność, odpowiedzialność, to tylko niektóre z nich. Nowe czasy zrodziły jednak nowe wyzwania i tak dzisiaj oprócz cech wymienionych wcześniej, ceni się: wiedzę, wytyczanie nowych ścieżek, przedsiębiorczość i innowacyjność. Te wartości przyświecają nam w codzienności i pracy z naszymi Klientami.
Kluczowe cechy skutecznej agencji reklamowej
Powyżej podkreśliliśmy atuty Śląska oraz korzyści wynikające ze współpracy ze śląską agencją. Na co jeszcze zwrócić uwagę wybierając agencję reklamową?
Doświadczenie i portfolio
Jednym z najważniejszych kryteriów przy wyborze agencji reklamowej jest jej doświadczenie. Przegląd portfolio pozwoli ocenić, czy agencja realizowała kampanie reklamowe w branżach podobnych do Twojej. W naszym portfolio znajdziesz firmy z branży medycznej, motoryzacyjnej, kulinarnej, odzieżowej, prawnej czy sportowej, ale jesteśmy otwarci na nowe współprace. Jeśli jesteś zainteresowany, skontaktuj się z naszą Key Account Managerką – Magdą.
Kreatywność i innowacyjność w podejściu
Świat marketingu to ogrom dynamicznych zmian, dlatego agencja, z którą współpracujesz, powinna być na bieżąco z najnowszymi trendami i technologiami. Warto zwrócić uwagę, czy agencja wykorzystuje nowoczesne narzędzia, takie jak AI, reklamy video czy influencer marketing. Kreatywne podejście do kampanii pozwala wyróżnić Twoją markę i dotrzeć do szerszego grona odbiorców.
Oferta usług dostosowana do Twojej branży
Sprawdź, czy agencja oferuje szeroki zakres usług. Ważne jest, aby agencja była w stanie dostosować swoje działania do specyfiki Twojej branży, co zwiększy efektywność prowadzonych kampanii. Nasza agencja oferuje szereg działań marketingowych – tworzenie strategii, copywriting, obsługę social mediów, Meta Ads, Google Ads, Design Thinking, SEO, branding, szkolenia. W każdym z tych działów posiadamy wyspecjalizowany zespół. Poznaj nas lepiej!
Co zyskujesz, współpracując z nami?
Przede wszystkim zyskujesz wsparcie agencji reklamowej, która może całościowo zająć się Twoim marketingiem. Jesteśmy solidnym partnerem, który dobrze zna rynek i jego odbiorców. Nastawiamy się na długotrwałą współpracę, która przekłada się na długofalowe efekty. Działamy zgodnie ze śląskim etosem pracy, stawiając na rozwój, otwartość i odpowiedzialność. Jeśli jesteś zainteresowan_ napisz do nas!