Blog - Strona 3 z 67 - MAVIKA

MAVIKA

Social Media: trendy na rok 2023

Żyjemy w czasach, w których platformy social media stały się nieodłącznym elementem naszego życia – z roku na rok stają się coraz ważniejszym kanałem komunikacji dla podstawowych użytkowników, ale i biznesu. Każdego dnia zaspokajają głód ciekawości świata, potrzeby estetyki, znajdowania inspiracji, poszukiwania wiedzy, przepisów, stylizacji, ofert pracy czy śledzenia osobistości, na których można się wzorować, czy nawet o nich poplotkować (przyznać się – kto tak robi? ????) Rok 2023 …

Social Media: trendy na rok 2023 Czytaj dalej…

Kameleon marketingu – czyli na czym polega reklama natywna?

Czy jest możliwość pokazania swojego artykułu, czy oferty w nienachalny sposób? Tak. Takim sposobem jest reklama natywna. To forma marketingu online, który zlewa się z otaczającą treścią w artykułach czy w postach na social mediach. Treści czy artykuły z reklamą natywną projektuje się je w taki sposób, aby wyglądem i odczuciem przypominały czytanie treści redakcyjnej, a nie stricte treści o reklamie. Takie zastosowanie pozwala na reklamowanie swojego produktu w mniej inwazyjny i bardziej angażujący sposób dla …

Kameleon marketingu – czyli na czym polega reklama natywna? Czytaj dalej…

Kolor roku 2023 – czy Viva Magenta jest rzeczywiście tak niekonwecjonalna?

To, że Viva Magenta budzi kontrowersje nie podlega wątpliwościom – jedni są jej absolutnymi miłośnikami, a inni kwestionują wybór dokonany przez Pantone Color Institute. Kolor roku 2023 opisywany jest przez ekspertów jako propozycja niekonwencjonalnego odcienia dla niekonwencjonalnych czasów. Co to w zasadzie oznacza? Według Pantone ma on symbolizować nowy zwiastun nadchodzącej siły. Odważny i nieustraszony powinien budzić skojarzenia żywiołowości, chęci do eksperymentowania, a co najważniejsze – nie dominować, a zamiast tego przyjąć …

Kolor roku 2023 – czy Viva Magenta jest rzeczywiście tak niekonwecjonalna? Czytaj dalej…

Scroll to Top