logo svg
  • oferta

    poznaj nasze
    usługi

    strategia

    Design Thinking | strategia i audyt marketingowy i facylitacja

    social media

    Facebook | Instagram | Linkedin | TikTok | YouTube

    kampanie płatne

    Google Ads | Meta Ads

    branding

    Identyfikacja wizualna | projekty graficzne | fotografia i wideo

    strony www i SEO

    strony www | SEO | copywriting

    software house
    • startegia
    • social media
    • kampanie płatne
    • strona www i SEO
    • software house
    • branding
  • o nas
  • case study
  • marketing po śląsku
  • szkolenia
  • kontakt
✕
  • oferta
    • strategia
    • social media
    • kampanie płatne
    • branding
    • strony www i SEO
    • software house
  • o nas
  • case study
  • marketing po śląsku
  • szkolenia
  • kontakt
  • bezpłatna konsultacja
bezpłatna konsultacja
Opublikowane przez admin-mavika na 2024-12-11
Kategorie
  • motoryzacja
case study slady
  • Data2024-12-11
Ślady zdjęcie główne

Ślady

Ślady to zupełnie nowy projekt kreatywno-filmowy założycieli Keep Rollin, zajmujących się produkcją telewizyjno-filmową. Kanał Ślady wystartował na YouTube na początku 2024 roku. Co było główną motywacją do stworzenia Śladów? Pasja i doświadczenie. Założyciele kanału chcą w swoich formatach opowiadać oryginalne historie z wielu dziedzin od true crime przez kulinaria, aż po historię i nowe technologie. W realizacji materiałów na wysokim poziomie pomaga ich wieloletnie doświadczeniu w tworzeniu produkcji dla Telewizji Publicznej oraz największych stacji komercyjnych. Twórcy Śladów pełnymi garściami czerpią inspirację z ich najbliższego otoczenia. Ukazywane przez nich historie bardzo często dzieją się na Śląsku, bo stąd pochodzą i tutaj rozwijali się twórczo.

Ślady klient

Klient: Ślady

Branża: kreatywno-filmowa
 

Zakres działań: warsztaty Design Thinking jako element strategii rozwoju marki, branding, naming, wsparcie z zakresu PR

Cel działań: stworzenie strategii marketingowej dla nowego produktu oraz brandingu marki

Platformy / kanały: Facebook, Instagram, YouTube, komunikacja PR

cel i zakres naszych działań

Nasze działania obejmowały kilka etapów. Wszystko zaczęło się od poznania wizji autorów i koncepcji projektu. Kiedy znaliśmy już niezbędne szczegóły rozpoczęły się prace kreatywne w postaci warsztatów Design Thinking, na podstawie których powstała późniejsza strategia działania. Zanim zabraliśmy się za tworzenie strategii, jednym z głównych wyzwań było wymyślenie nazwy. Została ona opracowana tak, aby była uniwersalna (odpowiadała każdej tematyce projektu) oraz oddawała charakter marki. Kolejnym krokiem było stworzenie spójnego brandingu marki. Gdy wszystko było już gotowe, zajęliśmy się wsparciem PR obejmującym między nawiązywanie kontaktów w sprawie patronatów medialnych i współprac ze Śladami.

Ślady cel i zakres

checklista zadań wewnątrz projektu

Warsztaty Design Thinking:

  • zaznajomienie ze szczegółami koncepcji projektu,

  • ustalenie celów i założeń warsztatów, obejmujących: określenie kierunku rozwoju projektu Kepp Rollin’, stworzenie nazwy projektu, sposoby prowadzenia strategii projektu, strategię wprowadzenia projektu do internetu, strategię promocji projektu, sposoby komunikacji z potencjalnymi odbiorcami,

  • organizacja i przeprowadzenie warsztatów,

  • raport z przebiegu warsztatów,

  • stworzenie strategii rozwoju projektu.

 

Branding:

  • nazwa marki,

  • logo marki,

  • szablony graficzne postów na social media,

  • folder o marce.

 

Stworzenie i optymalizacja kanałów na social mediach:

  • założenie profili na Facebooku, Instagramie i YouTube,

  • optymalizacja profili.

 

Komunikacja PR:

  • research domów mediowych,

  • stworzenie warunków współpracy,

  • kontakt z domami mediowymi,

  • nawiązywanie współprac.

slady 1
slady 2

efekty współpracy

Dzięki dobrze poprowadzonej współpracy przy starcie projektu twórcy mogli w pełni skupić się na części kreatywnej projektu. Prace szły dwutorowo – Klient pracował nad filmami, a my nad stworzeniem spójnej komunikacji marki. W wyniku przeprowadzonych warsztatów Design Thinking poznaliśmy newralgiczne punkty projektu i wypracowaliśmy zgodne z wizją założycieli rozwiązania.

Nasze prace obejmowały nie tylko opracowanie kreatywnej komunikacji, ale także działania o nieco bardziej technicznym charakterze. Zaliczały się do nich m.in. założenie i optymalizacja kanału na YouTube, założenie i optymalizacja profili w social mediach, przygotowanie wizualnego aspektu strony, stworzenie miniaturek na YouTube, grafik do social mediów oraz folderu o marce skierowanego do potencjalnych partnerów.

W podejmowanych działaniach musieliśmy mieć na uwadze zarówno kwestie zainteresowania ze strony widzów oraz przyszłych fanów kanału, jaki i potencjalnych partnerów biznesowych. W kontekście pierwszej z tych grup wpadliśmy na pomysł, by jeszcze przed oficjalną publikacją pierwszego materiału zrobić odliczanie do otwarcia. Odbiorcy nie wiedzieli, czego mogą się spodziewać, dostali jedynie kilka wskazówek, w postaci postów ze śladami krwi, które wskazywały na to, że wydarzyło się coś złego… Coś bardzo złego. Akcja okazała się sporym sukcesem, dzięki niej pierwszy materiał na zupełnie nowym kanale w dobę zobaczyło ponad 10 tys. osób.

Dziś na kanale „Ślady” nawiązywane są liczne współprace m.in. z popularną podcasterką true crime – Olgą Herring. W produkcjach występują również inne popularne nazwiska, takie jak: Katarzyna Bonda – autorka kryminalnych bestsellerów, Adam Ragiel – najpopularniejszy balsamista zwłok w Polsce, Dr hab. n. med. Rafał Skowronek – patomorfolog czy Adriana Marczewska – szefowa kuchni i osobowość telewizyjna.

Było intensywnie, ale teraz, po ponad pół roku od otwarcia kanał „Ślady” na YouTube, zgromadził już ponad 40,3 tys. subskrybentów [stan na grudzień 2024] i nieustannie zyskuje nowych. Dzięki realizowanej strategii i z użyciem przygotowanych przez nas narzędzi, twórcy mogą już w pełni samodzielnie działać nad rozwojem własnej marki, doraźnie korzystając z pomocy naszej agencji.

Odwiedź kanał Ślady: YouTube

Ślady zdjęcie efekty

postaw na strategię – rozwiń swoją firmę razem z nami!

Jeżeli chcesz, aby Twoja firma również odniosła korzyści z profesjonalnego wizerunku w mediach społecznościowych, skontaktuj się z nami i razem zbudujemy plan działań, który podniesie Twoją obecność w sieci na wyższy poziom!

kontakt

sprawdź nasze pozostałe realizacje

  • case study chirurgia piersi

    Chirurgia Piersi

    0
    Data
    2024-12-20
    Zobacz, jak pomogliśmy zbudować markę osobistą lekarza i stworzyliśmy zaangażowaną społeczność Pacjentek.
  • case study auto zieba

    Auto-Zięba

    0
    Data
    2024-12-19
    Zobacz, jak wygląda nasza ponad 10-letnia współpraca z lokalnym dealerem samochodowym!
Udostępnij
0

Powiązane wpisy

case study chirurgia piersi
2024-12-20

Chirurgia Piersi


Czytaj dalej
case study auto zieba
2024-12-19

Auto-Zięba


Czytaj dalej
case study klos
2024-12-17

Strefa Smaków Kłos


Czytaj dalej
logo svg
MAVIKA SP. Z O.O.
PARK PRZEMYSŁOWO-TECHNOLOGICZNY REVITA
ul. Żelazna 17d, 40-851 Katowice

Kapitał zakładowy 50 000,00 zł
KRS 0000477152
NIP 6342820732
REGON 243363355

Kapitał zakładowy 50 000,00 zł
KRS 0000477152
NIP 6342820732
REGON 243363355

usługi
  • strategia
  • social media
  • kampanie płatne
  • branding
  • strony www i seo
mavika
  • o nas
  • szkolenia
  • marketing po śląsku
  • blog
  • kontakt
kontakt

32 307 25 27
[email protected]

facebook instagram linkedin