logo svg
  • oferta

    poznaj nasze
    usługi

    strategia

    Design Thinking | strategia i audyt marketingowy i facylitacja

    social media

    Facebook | Instagram | Linkedin | TikTok | YouTube

    kampanie płatne

    Google Ads | Meta Ads

    branding

    Identyfikacja wizualna | projekty graficzne | fotografia i wideo

    strony www i SEO

    strony www | SEO | copywriting

    software house
    • startegia
    • social media
    • kampanie płatne
    • strona www i SEO
    • software house
    • branding
  • o nas
  • case study
  • marketing po śląsku
  • szkolenia
  • kontakt
✕
  • oferta
    • strategia
    • social media
    • kampanie płatne
    • branding
    • strony www i SEO
    • software house
  • o nas
  • case study
  • marketing po śląsku
  • szkolenia
  • kontakt
  • bezpłatna konsultacja
bezpłatna konsultacja
Opublikowane przez Grzegorz Zdziech na 2024-12-19
Kategorie
  • motoryzacja
case study auto zieba
  • Data2024-12-19
Auto Zięba   środek

Auto-Zięba

Firma Auto-Zięba jako partner wielomarkowy zajmuje się sprzedażą pełnej gamy samochodów osobowych i dostawczych marek Renault, Dacia oraz Isuzu, sprzedażą oryginalnych części zamiennych, wykonywaniem przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych, przeprowadzaniem różnorodnych napraw, likwidowaniem szkód powypadkowych oraz wypożyczaniem samochodów.

Posiada na swoim terenie Stacje Kontroli Pojazdów dla samochodów wszystkich marek oraz działy samochodów dostawczych PRO+, a także samochodów używanych.

auto zieba klient

Klient: Auto-Zięba


Branża: automotive
 

Zakres działań: social media, sesje zdjęciowe, sesje wideo, kampanie Meta Ads


Cel działań: stopniowe budowanie rozpoznawalności marki na rynku lokalnym i regionalnym

Platformy / kanały: Facebook, Instagram, Meta Ads, reklama outdoorowa, komunikacja PR

cel i zakres naszych działań

Nadrzędnym celem naszych działań jest stopniowe budowanie rozpoznawalności marki na rynku lokalnym i regionalnym. W silnie zmotoryzowanym regionie wraz z marką Auto-Zięba pokazujemy wartości oraz zalety całej grupy dealerskiej. Nie skupiamy się wyłącznie na reklamie marek dostępnych w ofercie, ale pokazujemy duży podmiot z szerokimi możliwościami. Auto-Zięba w swojej komunikacji nie zapomina również o swojej historii, wartościach oraz miejscu, w którym firma działa od początku powstania.

W ponad 10-letniej historii współpracy prowadziliśmy wiele wspólnych projektów. Obecnie skupiamy się na realizacji profesjonalnych materiałów takich jak: zdjęcia czy filmy. Są one przez nas wykorzystywane zarówno w bieżącej komunikacji w social mediach, kampaniach reklamowych, komunikatach PR, jak i w działaniach offline w przestrzeni miejskiej lub na eventach.

auto zieba cel zakres

checklista zadań wewnątrz projektu

Stała praca przy tworzeniu treści na social media:

  • kompleksowe prowadzenie kont w social mediach,

  • tworzenie treści, grafik i rolek,

  • publikacja materiałów,

  • moderacja i monitorowanie profili.

 

Prowadzenie i monitorowanie kampanii Meta Ads:

  • przygotowywanie grafik i treści reklamowych,

  • planowanie kampanii,

  • monitorowanie i optymalizacja.

 

Sesje zdjęciowe i wideo:

  • przygotowanie i opracowanie koncepcji sesji,

  • tworzenie scenariuszy wideo,

  • organizacja sesji,

  • obróbka zdjęć,

  • montaż wideo.

 

Warsztaty strategiczne:

  • ustalenie celów i założeń warsztatów, obejmujących opracowanie strategii komunikacji marki,

  • organizacja i przeprowadzenie warsztatów,

  • raport z przebiegu warsztatów,

  • stworzenie strategii rozwoju projektu.

auto zieba checklista2
auto zieba checklista1

efekty współpracy

Budowanie rozpoznawalności marki w branży motoryzacyjnej wiąże się z umiejętnością wywołania emocji wśród odbiorców. Jedną z najlepszych form do osiągnięcia tego celu są profesjonalne sesje zdjęciowe. Z tego powodu staramy się, aby każda nasza wspólna sesja była okazją nie tylko do pokazania samochodów w ładny i estetyczny sposób, ale wywoływała pozytywne emocje związane z marką Auto-Zięba. W tym celu wybieramy miejsca i/lub styl, który koresponduje z identyfikacją danej marki, nie rezygnujemy jednak z własnego charakteru. A oto kilka z efektów naszej współpracy:

auto zieba efekty1

Podczas produkcji materiałów wizualnych, chętnie korzystamy z możliwości, jakie daje nam otoczenie. Sceną jest dla nas często Śląsk, zarówno ten nowoczesny w postaci szklanych wieżowców, jak i ten industrialny oraz pełen zieleni.

auto zieba efekty2

Jednak nawet najlepsza sesja zdjęciowa nie jest w stanie przekazać treści w taki sposób jak materiały filmowe. Przy okazji współpracy z Auto-Zięba tworzyliśmy zarówno materiały dostosowane do publikacji w social mediach, jak i dłuższe formy reklamowe lub wizerunkowe. W duchu przywiązania do wartości firmy, na większości filmów występują członkowie zespołu Auto-Zięba. Jest to świetna okazja nie tylko do pokazania usług i produktów, ale także ludzi, którzy są na pierwszej linii kontaktu z Klientem.

postaw na strategię – rozwiń swoją firmę razem z nami!

Jeżeli chcesz, aby Twoja firma również odniosła korzyści z profesjonalnego wizerunku w mediach społecznościowych, skontaktuj się z nami i razem zbudujemy plan działań, który podniesie Twoją obecność w sieci na wyższy poziom!

kontakt

sprawdź nasze pozostałe realizacje

  • case study chirurgia piersi

    Chirurgia Piersi

    0
    Data
    2024-12-20
    Zobacz, jak pomogliśmy zbudować markę osobistą lekarza i stworzyliśmy zaangażowaną społeczność Pacjentek.
  • case study klos

    Strefa Smaków Kłos

    0
    Data
    2024-12-17
    Poznaj naszą receptę na sukces w social mediach dla restauracji – od stworzenia kompleksowej strategii komunikacji po wzrost liczby obserwujących na Facebooku i Instagramie i gości w lokalu!
Udostępnij
0

Powiązane wpisy

case study chirurgia piersi
2024-12-20

Chirurgia Piersi


Czytaj dalej
case study klos
2024-12-17

Strefa Smaków Kłos


Czytaj dalej
case study pacplast
2024-12-12

Pacplast Thermoform


Czytaj dalej
logo svg
MAVIKA SP. Z O.O.
PARK PRZEMYSŁOWO-TECHNOLOGICZNY REVITA
ul. Żelazna 17d, 40-851 Katowice

Kapitał zakładowy 50 000,00 zł
KRS 0000477152
NIP 6342820732
REGON 243363355

Kapitał zakładowy 50 000,00 zł
KRS 0000477152
NIP 6342820732
REGON 243363355

usługi
  • strategia
  • social media
  • kampanie płatne
  • branding
  • strony www i seo
mavika
  • o nas
  • szkolenia
  • marketing po śląsku
  • blog
  • kontakt
kontakt

32 307 25 27
[email protected]

facebook instagram linkedin