
Inwestycje CL
Inwestycje CL to grupa spółek realizujących przedsięwzięcia deweloperskie w zakresie zabudowy mieszkaniowej wielo i jednorodzinnej.
Posiada wieloletnie doświadczenie w branży – zrealizowali ponad 600 domów jednorodzinnych w Tarnowskich Górach i Mikołowie oraz ponad 600 mieszkań w zabudowie wielorodzinnej (Nowa Kielecka w Sosnowcu, Marcinkowskiego 11 w Katowicach, Bytkowska w Katowicach, Ostrawska w Katowicach, Poezji w Gliwicach, Kochanowskiego w Gliwicach).
Misją marki jest kreowanie wielofunkcyjnych inwestycji mieszkaniowych, które nie tylko spełniają wymagania użytkowe i funkcjonalne, ale również cieszą oko. Celem jest tutaj połączenie aspektów użytkowych z estetyką i nieustannym poszukiwaniem funkcjonalnych rozwiązań, które będą stanowić odpowiedź na potrzeby Klientów.
To właśnie dzięki temu powstają przestrzenie, które harmonijnie współgrają z otoczeniem, tworząc współczesne miejsca zamieszkania pełne inspiracji. Inwestycje CL stawiają również na przyjazne środowisku i oszczędne rozwiązania, takie jak fotowoltaika i pompy ciepła.

Klient: Inwestycje CL
Branża: deweloper, nieruchomości
Zakres działań: social media, meta ads, wideo marketing (spoty reklamowe), projektowanie graficzne, warsztaty strategiczne (Design Thinking)
Cel działań: budowanie rozpoznawalności marki na rynku lokalnym i regionalnym, informowanie odbiorców o inwestycjach, wsparcie sprzedaży, budowanie relacji z odbiorcami
Platformy / kanały: Facebook, Instagram, Meta Ads, materiały reklamowe (OOH), wideo marketing
cel i zakres naszych działań
Obecnie głównym celem naszych działań jest budowanie rozpoznawalności marki na rynku lokalnym i regionalnym. Ukazanie Inwestycji CL jako doświadczonego i poważnego gracza na rynku nieruchomości na terenie Śląska. Działania w social mediach mają na celu docieranie do nowych odbiorców, informowanie ich o kolejnych lokalizacjach, w których mogą zakupić nieruchomość, a także stanowić kanał wsparcia sprzedaży i platformę kontaktu na linii Klient-sprzedawca.
checklista zadań wewnątrz projektu
Warsztaty strategiczne:
Social media:
Prowadzenie kampanii reklamowych Meta Ads:
Nagrania wideo:
Prace graficzne
efekty współpracy
Klient zgłosił się do nas, by stworzyć zupełnie nową i świeżą koncepcję działań marketingowych. Nasza współpraca rozpoczęła się od przeprowadzenia warsztatów strategicznych, na podstawie których stworzyliśmy spójną strategię na późniejsze działania.
Ustaliliśmy najważniejsze wyzwania, którymi były: określenie kierunku rozwoju poszczególnych inwestycji w mediach społecznościowych, sposoby zwiększenia sprzedaży, strategia rozwoju komunikacji w social mediach czy określenie cech idealnego sprzedawcy. Dzięki warsztatom usystematyzowaliśmy wiedzę oraz znaleźliśmy rozwiązania, które z czasem zaczęliśmy wprowadzać w życie.
W ciągu ostatniego roku prowadzonych przez nas działań w social mediach udało się nam uzyskać zasięgi sięgające niespełna 930 tys. (+127,4%), 1388 (+88,3%) interakcji z zawartością oraz (co najważniejsze dla naszego Klienta) ponad 50 tys. kliknięć linku (+274,1%).
Działania organiczne wspieraliśmy oczywiście dopasowanymi do potrzeb naszego Klienta kampaniami Meta Ads.
Cel kampanii
Głównym celem kampanii było zwiększenie ruchu na stronie poszczególnych inwestycji. W pierwszej kolejności na Osiedlach Bytkowska i Ostrawska w Katowicach, z czasem doszły również Osiedla Poezji oraz Kochanowskiego w Gliwicach, a także Osiedle Sielanka w Mikołowie i Tarnowskich Górach. Wspierająco do kampanii kierujących odbiorców do witryny, prowadziliśmy również działania zasięgowe mające na celu budowanie rozpoznawalności marki. Głównym miernikiem była tutaj liczba wyświetleń witryny docelowej (w przypadku kampanii ruch).
Grupa docelowa
Z uwagi na szczególną kategorię reklam (nieruchomości) możliwości targetowania po wieku oraz płci zostały ograniczone bezpośrednio w Meta. Skupiliśmy się zatem na miastach, w których są poszczególne osiedla (Katowice, Gliwice, Mikołów, Tarnowskie Góry) oraz promieniu wokół nich. W kampaniach wykorzystywaliśmy zarówno szerokie targetowanie – bez uwzględniania zaawansowanych opcji, jak i remarketing do osób, które widziały reklamy, odwiedziły już stronę, a także są obserwatorami Klienta profilów social mediowych.
Strategia i kreacja
W materiałach reklamowych wykorzystywaliśmy spoty wideo, które nagraliśmy dla Klienta. Były to rolki przedstawiające dane osiedle z zewnątrz, wewnątrz budynku, a także ujęcia dronowe. Testowaliśmy także posty statyczne, wykorzystując wizualizacje dewelopera (z zewnątrz, a także wykończonych mieszkań).
Wykonanie i analiza
W treściach skupialiśmy się na przedstawieniu indywidualnych atutów każdej inwestycji, a także zalet mieszkania w danej dzielnicy czy centrum oraz w danym mieście. Podzieliliśmy komunikaty na te kierowane dla inwestorów, dla rodzin, dla par i singli. W kampaniach bazowaliśmy głównie na stosunkowo niewielkim budżecie dziennym. Z czasem udało nam się wypracować koszt zaledwie 0,16-0,25 zł (!) za 1 wyświetlenie witryny.
Jednak to nie wszystko, nasza współpraca z Inwestycje CL to również projekty graficzne, takie jak billboardy czy ulotki.

postaw na strategię – rozwiń swoją firmę razem z nami!
Jeżeli chcesz, aby Twoja firma również odniosła korzyści z profesjonalnego wizerunku w mediach społecznościowych, skontaktuj się z nami i razem zbudujemy plan działań, który podniesie Twoją obecność w sieci na wyższy poziom!