logo svg
  • oferta

    poznaj nasze
    usługi

    strategia

    Design Thinking | strategia i audyt marketingowy i facylitacja

    social media

    Facebook | Instagram | Linkedin | TikTok | YouTube

    kampanie płatne

    Google Ads | Meta Ads

    branding

    Identyfikacja wizualna | projekty graficzne | fotografia i wideo

    strony www i SEO

    strony www | SEO | copywriting

    software house
    • startegia
    • social media
    • kampanie płatne
    • strona www i SEO
    • software house
    • branding
  • o nas
  • case study
  • marketing po śląsku
  • szkolenia
  • kontakt
✕
  • oferta
    • strategia
    • social media
    • kampanie płatne
    • branding
    • strony www i SEO
    • software house
  • o nas
  • case study
  • marketing po śląsku
  • szkolenia
  • kontakt
  • bezpłatna konsultacja
bezpłatna konsultacja
Opublikowane przez Grzegorz Zdziech na 2024-12-20
Kategorie
  • motoryzacja
case study chirurgia piersi
  • Data2024-12-20
Chirurgia Piersi   środek

Chirurgia Piersi

lek. med. Przemysław Jasnowski – wyjątkowa postać o jasno zdefiniowanej misji – poprawa jakości życia kobiet. Pan Przemek jest lekarzem, specjalizującym się w chirurgii ogólnej i chirurgii onkologicznej. Oferuje pełen zakres usług, od profilaktyki i diagnostyki (USG, biopsje) po zabiegi onkologiczne, rekonstrukcyjne i estetyczne. Przeprowadza m.in. operacje oszczędzające z onkoplastyką, jednoczasowe i wtórne rekonstrukcje piersi, a także zabiegi plastyczne, takie jak powiększanie piersi implantami lub tłuszczem własnym, redukcja piersi, lipomodeling, czy korekcje powłok brzusznych.

To, co wyróżnia doktora Jasnowskiego, to jego podejście do Pacjentek. Każda kobieta jest dla niego bohaterką, która znajduje w sobie odwagę, by zawalczyć o siebie. Pan Przemek wie, że czasem oznacza to zmierzenie się z trudnymi emocjami czy pokonanie wstydu. Jego empatia i umiejętność słuchania sprawiają jednak, że każda kobieta czuje się nie tylko zaopiekowana, ale też w pełni zrozumiana. Każdy zabieg jest dokładnie dopasowany do indywidualnych potrzeb, możliwości i oczekiwań Pacjentek, a nadrzędnym celem jest nie tylko zdrowie, ale też pewność siebie i komfort psychiczny.

To lekarz, który rozumie, że każda zmiana wymaga odwagi, i pomaga Pacjentkom poczuć dumę z tej decyzji.

Chirurgia Piersi klient

Klient: Chirurgia Piersi - lek. med. Przemysław Jasnowski

Branża: medyczna 

Zakres działań: personal branding, social media, kampanie reklamowe, sesje zdjęciowe, działania strategiczne, strona www, Design Thinking, organizacja eventu medycznego


Cel działań: budowanie zaangażowanej społeczności wokół marki osobistej; komunikacja oparta na zaufaniu, autentyczności i wsparciu emocjonalnym, aby przyciągnąć nowe Pacjentki i wzmocnić wizerunek eksperta

Platformy / kanały: Facebook, Instagram, Meta Ads, strona www, komunikacja PR

cel i zakres naszych działań

Nadrzędnym celem naszych działań jest budowanie zaufania i rozpoznawalności marki dr. Przemysława Jasnowskiego wśród potencjalnych Pacjentek. Skupiamy się na promocji idei PRSP (Piękne Równe Symetryczne Piersi) oraz podkreśleniu empatycznego i profesjonalnego podejścia doktora. Działania obejmują:

  • przygotowanie angażujących i nieszablonowych koncepcji na social media,

  • prowadzimy kampanie reklamowe, które skutecznie docierają do osób szukających specjalistycznych usług chirurgicznych,

  • dbamy o profesjonalny i nowoczesny wizerunek, odzwierciedlający kluczowe wartości marki w każdej formie komunikacji,

  • budujemy przestrzeń online, która wspiera Pacjentki, zachęca do interakcji i wymiany doświadczeń.

Nasze działania mają na celu nie tylko promowanie usług, ale także tworzenie pozytywnych relacji z Pacjentkami i budowanie ich zaufania do marki dr. Jasnowskiego.

Chirurgia Piersi cel i zakres (1)

checklista zadań wewnątrz projektu

Personal branding:

  • określenie unikalnych wartości i misji marki,

  • tworzenie planu komunikacji dopasowanego do grupy docelowej,

  • analiza konkurencji i benchmarking,
  • budowanie eksperckiego wizerunku,
  • konsekwentna komunikacja wartości.

 

Design Thinking:

  • przeprowadzenie wywiadu z Pacjentką,

  • przeprowadzenie warsztatów,

  • zdefiniowanie wartości, tone of voice, misji i wizji marki,

  • identyfikacja kluczowych obszarów do poprawy,

  • generowanie pomysłów na innowacyjne działania,

  • stworzenie raportu z warsztatów,

  • realizacja założeń wypracowanych podczas warsztatów.

 

Strona www:

  • kompleksowy redesign strony WWW,

  • bieżąca aktualizacja strony – dodawanie nowych treści, metamorfoz, itp.

 

Stała praca przy tworzeniu treści na social media:

  • kompleksowe prowadzenie kont w social mediach,

  • tworzenie treści, grafik i rolek,

  • publikacja materiałów,

  • moderacja i monitorowanie profili.

 

Prowadzenie i monitorowanie kampanii Meta Ads:

  • przygotowywanie grafik i treści reklamowych,

  • planowanie kampanii,

  • monitorowanie i optymalizacja.

 

Sesje zdjęciowe:

  • przygotowanie koncepcji i moodboardu, 

  • realizacja sesji zdjęciowej.

 

Działania strategiczne/koncepcyjne:

  • opracowanie harmonogramu działań marketingowych.

 

Identyfikacja wizualna konferencji medycznej:

  • nazwa,

  • logo,

  • materiały CI – rollup, certyfikaty, plakat promujący wydarzenie.

 

Organizacja konferencji medycznej:

  • research,

  • cykl postów zapowiadających wydarzenie,

  • Meta Ads,

  • wydarzenie na FB,

  • przygotowanie notki prasowej zapowiadającej wydarzenie,

  • przygotowanie folderu zapowiadającego wydarzenie,

  • medialna relacja z wydarzenia,

  • stworzenie wzoru zaproszenia na wydarzenie,

  • stworzenie bazy kontaktów do wysłania zaproszeń,

  • strona www konferencji.

Chirurgia Piersi 2
Chirurgia Piersi checklista 1

efekty współpracy

Kiedy rozpoczynaliśmy współpracę z Klientem, pierwsze, co postanowiliśmy zmienić to strukturę oraz wygląd dotychczasowej strony internetowej. Było to niezwykle istotne na drodze osiągnięcia celu, jakim było zaufanie oraz zaangażowanie przyszłych i obecnych Pacjentów, a także podtrzymanie kontaktu z osobami, które z usług już skorzystały. Efektem naszych działań było zupełnie nowe, odmienione i zaufane miejsce w sieci dla tych, którzy szukają wysokiej jakości usług chirurgicznych, a także empatycznego i profesjonalnego podejścia.

Jednym z filarów naszej strategii jest wprowadzenie do komunikacji pełnej autentyczności. Pokazujemy prawdziwe historie, autentyczne zdjęcia – zarówno sukcesy, jak i trudności, takie jak powikłania czy leczenie wyjątkowo skomplikowanych przypadków, w tym trudnych operacji piersi. Ta szczerość przyciąga Pacjentek szukających profesjonalizmu i transparentności.

Działania social media podjęliśmy na szeroką skalę, jednak na początku był tylko Facebook. To właśnie za pomocą tego kanału zgromadziliśmy zaangażowaną, społeczność, która chętnie dzieli się wrażeniami ze skorzystania usług Pana Przemka. Publikowanie autentycznych, nieidealnych, ale prawdziwych postów, pozwoliło na zbudowanie zaufania – Klient zyskał w oczach Klientów poprzez pokazywanie pasji, zaangażowania, ale przede wszystkim wsparcia i zrozumienia, dla tych, którzy zmagają się z trudami codzienności. Zamieniliśmy monolog na dialog, co utwierdziło nas w przekonaniu, że marka, która potrafi słuchać, zyskuje podwójnie.

Punktem przełomowym było 5-lecie działalności PRSP, które stało się okazją do zaprezentowania nowej przestrzeni – nowoczesnego gabinetu zaprojektowanego zgodnie z wizją Pana Przemka. To miejsce, stworzone z myślą o komforcie i potrzebach Pacjentek, odzwierciedlające zaangażowanie, profesjonalizm, pasję oraz troskę, które są filarami działalności PRSP.

Chirurgia Piersi efekty

postaw na strategię – rozwiń swoją firmę razem z nami!

Jeżeli chcesz, aby Twoja firma również odniosła korzyści z profesjonalnego wizerunku w mediach społecznościowych, skontaktuj się z nami i razem zbudujemy plan działań, który podniesie Twoją obecność w sieci na wyższy poziom!

kontakt

sprawdź nasze pozostałe realizacje

  • case study auto zieba

    Auto-Zięba

    0
    Data
    2024-12-19
    Zobacz, jak wygląda nasza ponad 10-letnia współpraca z lokalnym dealerem samochodowym!
  • case study klos

    Strefa Smaków Kłos

    0
    Data
    2024-12-17
    Poznaj naszą receptę na sukces w social mediach dla restauracji – od stworzenia kompleksowej strategii komunikacji po wzrost liczby obserwujących na Facebooku i Instagramie i gości w lokalu!
Udostępnij
0

Powiązane wpisy

case study auto zieba
2024-12-19

Auto-Zięba


Czytaj dalej
case study klos
2024-12-17

Strefa Smaków Kłos


Czytaj dalej
case study pacplast
2024-12-12

Pacplast Thermoform


Czytaj dalej
logo svg
MAVIKA SP. Z O.O.
PARK PRZEMYSŁOWO-TECHNOLOGICZNY REVITA
ul. Żelazna 17d, 40-851 Katowice

Kapitał zakładowy 50 000,00 zł
KRS 0000477152
NIP 6342820732
REGON 243363355

Kapitał zakładowy 50 000,00 zł
KRS 0000477152
NIP 6342820732
REGON 243363355

usługi
  • strategia
  • social media
  • kampanie płatne
  • branding
  • strony www i seo
mavika
  • o nas
  • szkolenia
  • marketing po śląsku
  • blog
  • kontakt
kontakt

32 307 25 27
[email protected]

facebook instagram linkedin