
Chirurgia Piersi
lek. med. Przemysław Jasnowski – wyjątkowa postać o jasno zdefiniowanej misji – poprawa jakości życia kobiet. Pan Przemek jest lekarzem, specjalizującym się w chirurgii ogólnej i chirurgii onkologicznej. Oferuje pełen zakres usług, od profilaktyki i diagnostyki (USG, biopsje) po zabiegi onkologiczne, rekonstrukcyjne i estetyczne. Przeprowadza m.in. operacje oszczędzające z onkoplastyką, jednoczasowe i wtórne rekonstrukcje piersi, a także zabiegi plastyczne, takie jak powiększanie piersi implantami lub tłuszczem własnym, redukcja piersi, lipomodeling, czy korekcje powłok brzusznych.
To, co wyróżnia doktora Jasnowskiego, to jego podejście do Pacjentek. Każda kobieta jest dla niego bohaterką, która znajduje w sobie odwagę, by zawalczyć o siebie. Pan Przemek wie, że czasem oznacza to zmierzenie się z trudnymi emocjami czy pokonanie wstydu. Jego empatia i umiejętność słuchania sprawiają jednak, że każda kobieta czuje się nie tylko zaopiekowana, ale też w pełni zrozumiana. Każdy zabieg jest dokładnie dopasowany do indywidualnych potrzeb, możliwości i oczekiwań Pacjentek, a nadrzędnym celem jest nie tylko zdrowie, ale też pewność siebie i komfort psychiczny.
To lekarz, który rozumie, że każda zmiana wymaga odwagi, i pomaga Pacjentkom poczuć dumę z tej decyzji.
Klient: Chirurgia Piersi - lek. med. Przemysław Jasnowski
Branża: medyczna
Zakres działań: personal branding, social media, kampanie reklamowe, sesje zdjęciowe, działania strategiczne, strona www, Design Thinking, organizacja eventu medycznego
Cel działań: budowanie zaangażowanej społeczności wokół marki osobistej; komunikacja oparta na zaufaniu, autentyczności i wsparciu emocjonalnym, aby przyciągnąć nowe Pacjentki i wzmocnić wizerunek eksperta
Platformy / kanały: Facebook, Instagram, Meta Ads, strona www, komunikacja PR
cel i zakres naszych działań
Nadrzędnym celem naszych działań jest budowanie zaufania i rozpoznawalności marki dr. Przemysława Jasnowskiego wśród potencjalnych Pacjentek. Skupiamy się na promocji idei PRSP (Piękne Równe Symetryczne Piersi) oraz podkreśleniu empatycznego i profesjonalnego podejścia doktora. Działania obejmują:
Nasze działania mają na celu nie tylko promowanie usług, ale także tworzenie pozytywnych relacji z Pacjentkami i budowanie ich zaufania do marki dr. Jasnowskiego.
checklista zadań wewnątrz projektu
Personal branding:
Design Thinking:
Strona www:
Stała praca przy tworzeniu treści na social media:
Prowadzenie i monitorowanie kampanii Meta Ads:
Sesje zdjęciowe:
Działania strategiczne/koncepcyjne:
Identyfikacja wizualna konferencji medycznej:
Organizacja konferencji medycznej:
efekty współpracy
Kiedy rozpoczynaliśmy współpracę z Klientem, pierwsze, co postanowiliśmy zmienić to strukturę oraz wygląd dotychczasowej strony internetowej. Było to niezwykle istotne na drodze osiągnięcia celu, jakim było zaufanie oraz zaangażowanie przyszłych i obecnych Pacjentów, a także podtrzymanie kontaktu z osobami, które z usług już skorzystały. Efektem naszych działań było zupełnie nowe, odmienione i zaufane miejsce w sieci dla tych, którzy szukają wysokiej jakości usług chirurgicznych, a także empatycznego i profesjonalnego podejścia.
Jednym z filarów naszej strategii jest wprowadzenie do komunikacji pełnej autentyczności. Pokazujemy prawdziwe historie, autentyczne zdjęcia – zarówno sukcesy, jak i trudności, takie jak powikłania czy leczenie wyjątkowo skomplikowanych przypadków, w tym trudnych operacji piersi. Ta szczerość przyciąga Pacjentek szukających profesjonalizmu i transparentności.
Działania social media podjęliśmy na szeroką skalę, jednak na początku był tylko Facebook. To właśnie za pomocą tego kanału zgromadziliśmy zaangażowaną, społeczność, która chętnie dzieli się wrażeniami ze skorzystania usług Pana Przemka. Publikowanie autentycznych, nieidealnych, ale prawdziwych postów, pozwoliło na zbudowanie zaufania – Klient zyskał w oczach Klientów poprzez pokazywanie pasji, zaangażowania, ale przede wszystkim wsparcia i zrozumienia, dla tych, którzy zmagają się z trudami codzienności. Zamieniliśmy monolog na dialog, co utwierdziło nas w przekonaniu, że marka, która potrafi słuchać, zyskuje podwójnie.
Punktem przełomowym było 5-lecie działalności PRSP, które stało się okazją do zaprezentowania nowej przestrzeni – nowoczesnego gabinetu zaprojektowanego zgodnie z wizją Pana Przemka. To miejsce, stworzone z myślą o komforcie i potrzebach Pacjentek, odzwierciedlające zaangażowanie, profesjonalizm, pasję oraz troskę, które są filarami działalności PRSP.
postaw na strategię – rozwiń swoją firmę razem z nami!
Jeżeli chcesz, aby Twoja firma również odniosła korzyści z profesjonalnego wizerunku w mediach społecznościowych, skontaktuj się z nami i razem zbudujemy plan działań, który podniesie Twoją obecność w sieci na wyższy poziom!