logo svg
  • oferta

    poznaj nasze
    usługi

    strategia

    Design Thinking | strategia i audyt marketingowy i facylitacja

    social media

    Facebook | Instagram | Linkedin | TikTok | YouTube

    kampanie płatne

    Google Ads | Meta Ads

    branding

    Identyfikacja wizualna | projekty graficzne | fotografia i wideo

    strony www i SEO

    strony www | SEO | copywriting

    software house
    • startegia
    • social media
    • kampanie płatne
    • strona www i SEO
    • software house
    • branding
  • o nas
  • case study
  • marketing po śląsku
  • szkolenia
  • kontakt
✕
  • oferta
    • strategia
    • social media
    • kampanie płatne
    • branding
    • strony www i SEO
    • software house
  • o nas
  • case study
  • marketing po śląsku
  • szkolenia
  • kontakt
  • bezpłatna konsultacja
bezpłatna konsultacja
Opublikowane przez admin-mavika na 2024-12-12
Kategorie
  • motoryzacja
case study pacplast
  • Data2024-12-12
Pacplast Thermoform zdjęcie główne

Pacplast Thermoform

Pacplast Thermoform to firma międzynarodowa z ponad 30-letnim doświadczeniem oraz szerokim portfolio produktów w zakresie opakowań bezpośrednich i pośrednich dla branży farmaceutycznej, medycznej, kosmetycznej, spożywczej, poligraficznej oraz izolacyjnej. To zaufany doradca i partner B2B, współpracujący z wiodącymi producentami na rynku.

Współpraca z tym Klientem trwa od 2020 roku i konsekwentnie przechodziliśmy przez etapy budowania brandingu, strony internetowej, wsparcia w doradztwie marketingowym, realizacji materiałów CI, a finalnie konsultingu z zakresu social mediów. I właśnie temu ostatniemu jest poświęcone to studium przypadku. Zatem co konkretnie zrobiliśmy?

pacplast thermoform klient

Klient: Pacplast Thermoform

Branża: opakowania bezpośrednie i pośrednie

Zakres działań: szkolenie z optymalizacji profili osobistych na LinkedIn

Cel działań: uspójnienie wizerunku pracowników w zgodzie z wartościami firmy

Platformy / kanały: LinkedIn

cel i zakres naszych działań

Celem naszej współpracy było uspójnienie wizerunku pracowników Pacplast Thermoform na LinkedIn zgodnie z wartościami firmy. Szkolenie miało za zadanie zapewnić pracownikom chętnym na aktywne prowadzenie marki osobistej wiedzę i praktyczne umiejętności w zakresie optymalizacji i prowadzenia prywatnych profili. Uczestniczyli w nim wyłącznie Ci z pracowników, którzy wyrazili chęć na podjęcie takich działań. Kluczowe wyzwania obejmowały:

  • edukację pracowników na temat skutecznego korzystania z platformy,

  • ujednolicenie profili osobistych pracowników, aby odzwierciedlały one profesjonalizm i wartości Pacplast Thermoform,

  • zwiększenie świadomości o roli LinkedIn w budowaniu wizerunku firmy w social mediach.

pacplast thermoform cel i zakres

checklista zadań wewnątrz projektu

Przygotowanie szkoleń:

  • opracowanie programu szkolenia dostosowanego do potrzeb i poziomu wiedzy pracowników,

  • zaplanowanie indywidualnych sesji szkoleniowych, aby każdy pracownik miał możliwość zdobycia wiedzy w dogodnym dla siebie tempie.

 

Konsultacje indywidualne:

  • wprowadzenie pracowników w platformę LinkedIn: omówienie jej celów i korzyści, jakie może przynieść dla firmy i ich kariery zawodowej. Znaczenie budowania marki osobistej oraz wprowadzenie do profilu firmowego,

  • detaliczne omówienie struktury profilu LinkedIn: wskazanie, które sekcje warto wypełnić, jak optymalizować informacje, dobór odpowiednich zdjęć (coverphoto i w tle), dodawanie umiejętności, certyfikatów, udzielanie i pozyskiwanie rekomendacji itp.,

  • instruktaż jak efektywnie poszerzać własną sieć kontaktów i budować relacje biznesowe,

  • właściwe wprowadzanie rekomendowanych zmian na profilach uczestników – krok po kroku,

  • sekcja Q&A – każdy pracownik podczas indywidualnej konsultacji miał możliwość zadać pytania związane z platformą, aby lepiej zrozumieć sposób jej działania.

 

Kontakt poszkoleniowy:

  • uczestnicy szkoleń indywidualnych otrzymali kompletne podsumowania tego, co udało się wypracować, a następnie mieli możliwość dalszego wsparcia, w razie potrzeby.

pacplast thermoform cel i zakres
pacplast thermoform cel i zakres 1

efekty współpracy

W wyniku przeprowadzonych szkoleń, pracownicy firmy Pacplast Thermoform zdobyli niezbędną wiedzę i umiejętności do samodzielnego zarządzania swoimi profilami na LinkedIn. Każdy z uczestników zrozumiał, jak istotny jest spójny wizerunek i jak jego profil osobisty może przyczynić się do budowania marki osobistej jako specjalisty oraz profesjonalnego obrazu firmy. Dzięki naszej współpracy, profile pracowników stały się bardziej jednolite i zgodne z wypracowaną komunikacją firmy.

pacplast thermoform efekty

postaw na strategię – rozwiń swoją firmę razem z nami!

Jeżeli chcesz, aby Twoja firma również odniosła korzyści z profesjonalnego wizerunku w mediach społecznościowych, skontaktuj się z nami i razem zbudujemy plan działań, który podniesie Twoją obecność w sieci na wyższy poziom!

kontakt

sprawdź nasze pozostałe realizacje

  • case study chirurgia piersi

    Chirurgia Piersi

    0
    Data
    2024-12-20
    Zobacz, jak pomogliśmy zbudować markę osobistą lekarza i stworzyliśmy zaangażowaną społeczność Pacjentek.
  • case study auto zieba

    Auto-Zięba

    0
    Data
    2024-12-19
    Zobacz, jak wygląda nasza ponad 10-letnia współpraca z lokalnym dealerem samochodowym!
Udostępnij
0

Powiązane wpisy

case study chirurgia piersi
2024-12-20

Chirurgia Piersi


Czytaj dalej
case study auto zieba
2024-12-19

Auto-Zięba


Czytaj dalej
case study klos
2024-12-17

Strefa Smaków Kłos


Czytaj dalej
logo svg
MAVIKA SP. Z O.O.
PARK PRZEMYSŁOWO-TECHNOLOGICZNY REVITA
ul. Żelazna 17d, 40-851 Katowice

Kapitał zakładowy 50 000,00 zł
KRS 0000477152
NIP 6342820732
REGON 243363355

Kapitał zakładowy 50 000,00 zł
KRS 0000477152
NIP 6342820732
REGON 243363355

usługi
  • strategia
  • social media
  • kampanie płatne
  • branding
  • strony www i seo
mavika
  • o nas
  • szkolenia
  • marketing po śląsku
  • blog
  • kontakt
kontakt

32 307 25 27
[email protected]

facebook instagram linkedin