MAVIKA

MAVIKA BLOG

Kasowanie negatywnych opinii w sieci

Internet to potęga – nie ma co do tego dwóch zdań. Jest to główna platforma wymiany informacji. Niemalże każda firma posiada stronę internetową czy Facebooka. Doszło do tego, że jeśli nie możemy znaleźć informacji o przedsiębiorstwie w wyszukiwarce, zaczynamy myśleć: „coś tu śmierdzi”. Budowanie pozytywnego wizerunku jest niezwykle ważne, ponieważ od tego de facto zależy nasz byt – ilość klientów. W przypadku, gdy w Internecie zaczynają pojawiać się opinie i komentarze, które niekoniecznie dobrze wpływają na odbiór naszej firmy, zastanawiamy się, …

Kasowanie negatywnych opinii w sieci Czytaj więcej »

MAVIKA BLOG

Nie liczy się ilość, tylko jakość. Co to jest wynik jakości?

Decydując się na reklamę w AdWords, warto mieć z tyłu głowy motto Siemensa: O jakości można mówić, kiedy tym co do nas wraca są klienci, a nie produkty. Nie trudno się z tym nie zgodzić, a przygotowanie dobrej i skutecznej reklamy w AdWords wcale nie jest takie proste. Google stale pracuje nad jakością oraz użytecznością reklam, a do oceny służy mu Wynik Jakości. Czym tak właściwie on jest? Definicja Google Według słownika Google, wynik jakości to oszacowanie jakości reklam, …

Nie liczy się ilość, tylko jakość. Co to jest wynik jakości? Czytaj więcej »

MAVIKA BLOG

Ambient Marketing, czyli jak promować w niekonwencjonalny sposób

Dziś, aby zaistnieć na rynku, trzeba się wyróżniać. Konkurencja nie śpi, tak więc zadaniem przedsiębiorców jest myśleć przyszłościowo i wyprzedzać działania rywali. Jednym ze sposobów zwrócenia na siebie uwagi zabieganych, ignorujących tradycyjne reklamy odbiorców, jest wykorzystanie narzędzi ambient marketingu. Czym jest Ambient Marketing? Ambient Marketing to nowatorski nurt marketingowy, który dopiero raczkuje na polskim rynku, za to jest bardzo popularny np. w Stanach Zjednoczonych. Polega na stworzeniu takiego przekazu, który rozbawi, …

Ambient Marketing, czyli jak promować w niekonwencjonalny sposób Czytaj więcej »

Przewiń do góry