MAVIKOWE gniazdko żurawiątek nade wszystko ceni sobie postępowanie w zgodzie ze sobą, ze wspólnie ustalonymi wartościami zespołu. Do jednej z 5 najważniejszych wartości należą kompetencje. Jak je rozumiemy?
Kompetencje są dla nas otwartością na rozwój – na to, co nowe, nieznane. To zbierane wciąż doświadczenie i ciągłe podejmowanie wyzwań. To czasem kwestionowanie, a czasem korzystanie ze sprawdzonych rozwiązań, a nawet poszukiwanie ich. By nie być gołosłownym, prezentujemy 10 sytuacji, w których potwierdziliśmy nasze kompetencje!
1. Otwarci na zdobywanie wiedzy – kursy i szkolenia
Miniony rok był trudny pod wieloma względami – pandemia dokuczyła nam wszystkim. My jednak nie zwalnialiśmy tempa! W MAVICE ten rok upłynął pod znakiem kursów i szkoleń. Skupiliśmy się nie tylko na zdobywaniu wiedzy fachowej (szkolenie Facebook Ads, SEO, Google Ads, a także uczestnictwo w wydarzeniu Marketing Management Congress), ale również na umiejętnościach miękkich – tych mniej widocznych, ale nie mniej ważnych. Mamy za sobą szkolenie z zakresu komunikacji oraz efektywnej pracy w zespole.
2. Prowadzenie angażujących i różnorodnych fanpage’y
Nasza praca na co dzień obejmuje różnorodną tematykę. Wspólnym mianownikiem są zaangażowanie i atrakcyjne treści. Komunikujemy o produktach i usługach począwszy od branży kosmetycznej po rozwiązania technologiczne. Mamy wiele do powiedzenia na każdy temat! Niektóre osoby z naszego gniazdka zyskały nawet ksywki “chodząca wikipedia”, czy “erudyta XXI wieku”.
3. Skuteczne kampanie Google Ads i Facebook Ads
Skuteczne reklamy to coś, z czego jesteśmy szczególnie dumni. Dla jednego z naszych Klientów zwiększyliśmy liczbę transakcji w sklepie o ponad 91%! Dla wszystkich kampanii prowadzimy raportowanie oraz uważnie monitorujemy ich przebieg. To pozwala nam na efektywną optymalizację.
4. Merytoryczne artykuły i wpisy
Nie ma tematu, którego się nie podejmiemy. Mamy na pokładzie specjalistów, którzy chętnie przejmą pałeczkę. Mieliśmy okazję tworzyć wysokiej jakości treści na tematy weterynaryjne, informatyczne, czy medyczne. Oczywiście w zależności od tematu, konieczne jest zaangażowanie w ten proces Klienta i poprzez odpowiedzi na kilka pytań od nas. To wszystko po to, aby tworzyć artykuły sponsorowane i wpisy blogowe na najwyższym poziomie!
5. Strategie dla każdego biznesu
Jesteś na początku drogi lub robisz tył zwrot w swoim biznesie? Ułożymy Twój przewodnik marketingowy od podstaw! Umiejętność tworzenia strategii marketingowych to dla naszych Klientów szansa na efektywne i spójne działania w sieci. Jednym z przykładów jest nasz Klient z branży motoryzacyjnej, który razem z nami przechodzi właśnie rebranding marki.
6. Kompleksowe podejście do tematu
Na projekt patrzymy kompleksowo – wyżej pisaliśmy o tworzeniu strategii, ale szeroka perspektywa to czasami coś więcej. Kiedy prowadzimy fanpage naszego Klienta, doskonale wiemy, co dzieje się w innych kanałach komunikacji. Na potrzeby budowy wizerunku marki organizujemy sesje zdjęciowe oraz tworzymy brandbooki. Zdarza się, że zmieniamy wygląd strony, a dopiero potem przystępujemy do realizacji założonych celów. Cenimy sobie odpowiedzialność i spójność prowadzonych działań.
7. Pasja na co dzień
Bez pasji nie byłoby tak spektakularnych osiągnięć! Prowadzimy angażujące projekty, do których zalicza się portal kulinarny nawidelcu.pl. Ciekawe wydarzenia oraz relacje live w social media to tylko namiastka pozostałych działań. Na potrzeby tej działalności angażujemy nawet rodziny i testujemy własne możliwości kulinarne! Poza tym każdy z nas wnosi zainteresowania do swojej codziennej pracy. W naszym gnieździe mamy pasjonatów minimalistycznej mody, subtelnej fotografii, estetycznej grafiki, czy książek o magicznych światach w tle.
8. Znajdywanie rozwiązań w trudnych sytuacjach
Nasi Klienci mogą na nas liczyć i potwierdziliśmy to wielokrotnie. Kiedy potrzebne jest wsparcie w kwestiach technicznych strony, reagujemy niemal natychmiastowo. W zależności od złożoności problemu zazwyczaj załatwiamy sprawę do kilku dni. Wysypany post? Negatywna wiadomość? Wiemy, jak działać, a Klienci są o wszystkim informowani.
9. Coś więcej niż wiedza
Znamy swoje predyspozycje osobowościowe i potrafimy to wykorzystać! Ktoś jest bardziej przebojowy, ktoś zorganizowany, a ktoś inny posiadł tajemną wiedzę zdobywania dużej liczby lajków czy pisania niezwykle angażujących tekstów. Jesteśmy zupełnie inni, a jednak tacy sami – łączy nas wspólny cel, którym jest cel naszego Klienta!
10. W zespole siła
Każdy z nas wnosi swoje kompetencje do tego zespołu. Przykładem tego jest realizacja jednego z bardziej złożonych projektów dla firmy opakowaniowej, gdzie wymagana była wiedza zarówno social media managera, jak i doświadczonego grafika, a także copywritera. Wspólnymi siłami wykonaliśmy zadanie na wysokim poziomie.
Szukasz zaufanego zespołu, który wniesie Twój biznes na wyższy poziom? Skontaktuj się z nami! Wspólnie określimy kierunek działań!