O czym warto pamiętać podczas ustawiania reklam Facebook Ads? - MAVIKA
Agencja marketingu internetowego Śląsk

O czym warto pamiętać podczas ustawiania reklam Facebook Ads?

Reklama Facebook Ads jest alternatywnie tańszym, bardziej przystępnym sposobem na dotarcie do grupy odbiorców. Istnieje kilka elementów, o których warto pamiętać, aby wykorzystać potencjał prowadzonych działań na tym kanale. Sprawdź, o czym warto pamiętać podczas tworzenia reklam Facebook Ads.

  1. Piksel Facebooka

Ten niepozorny fragment kodu daje wiele korzyści i w krótkim czasie może wnieść Twoje reklamy na zupełnie inny poziom. Utworzysz go w prosty sposób w ustawieniach firmowych na Facebooku. Wystarczy zaimplementować go na dedykowaną stronę, by monitorował zdarzenia. To z kolei pomoże w tworzeniu skutecznych reklam i ich właściwej optymalizacji.

  1. Niestandardowa grupa odbiorców

Być może tworzenie reklam ograniczasz do wpisania wieku, płci, zainteresowań. Narzędzie Facebook Ads oferuje o wiele więcej i – o ile nie jesteś początkującym freelancerem czy nowo powstałą marką – warto skorzystać z potencjału, jaki drzemie w niestandardowych grupach odbiorców. Do stworzenia takiej grupy potrzebujesz wyżej opisanego piksela oraz odpowiednio zdefiniowanych zdarzeń. Dzięki temu możesz kierować reklamy do osób, które np. w ciągu ostatnich 14 dni dodały produkt do koszyka, ale nie zakupiły go.

  1. Optymalizacja reklam

Decydując się na promocję danego produktu bądź usługi, stwórz kilka wariantów kreacji. Sprawdź, jak Twoja grupa odbiorców reaguje na dynamiczne materiały, reklamy obfitujące w bogatą treść, czy pojedynczy slogan reklamowy. W ten sposób będziesz mógł porównać wyniki i czasami dojść do ciekawych wniosków. Przestrzegamy tutaj jednak przed zbyt wczesną opinią, która może być zgubna – lepiej upewnić się co do powtarzającego się schematu, niż zaplątać we własnych domysłach.

  1. Mobile friendly

Nie od dziś wiadomo, że większość z nas korzysta z telefonu na co dzień – to urządzenie towarzyszy nam podczas podróży, w drodze do pracy, a nawet podczas przerwy na kawę. Wtedy też mamy nawyk “scrollowania” wallu w mediach społecznościowych. Dlatego tak ważne jest, aby stworzona przez Ciebie reklama była dopasowana do użytkowników mobilnych. Uniwersalnym formatem jest kwadrat 1080×1080, który zachowuje proporcje zarówno na komputerach, jak i telefonach komórkowych.

Narzędzie Facebook Ads wymaga odpowiedniego podejścia i zaangażowania. Przedstawione powyżej elementy to zaledwie kilka z wielu dostępnych funkcji. Skorzystaj z naszego doświadczenia! Oszczędzasz w ten sposób czas na wypracowanie rozwiązań, które my już znamy. Powierz nam kompleksową obsługę Facebook Ads Katowice – wspólnie określimy grupę docelową,  budżet i plan działania, który pozwoli dotrzeć z komunikatem do właściwych Konsumentów! Zaangażowanie, kreatywność i otwarta głowa to coś, na co możesz liczyć we współpracy z naszą agencją!

NASZ ZESPÓŁ

KATARZYNA PRAŻMOWSKA

CEO

PAULINA
KONIK

Account Manager

JAGODA
STEFEK

Senior Content Specialist

MARIANA POPILEVYCH

Frontend Developer / Junior SEO Specialist

SANDRA KRÓL

Content Specialist

NATALIA RADECKA

Junior Content Specialist

MACIEJ BEDNARCZYK

Junior Content Specialist

KAROLINA SZEJA

Office Manager

SZUKASZ PROFESJONALISTÓW
DO MARKETINGU TWOJEJ FIRMY?

ZGŁOŚ SIĘ DO NAS