Zmiana wyglądu strony internetowej to wyzwanie, przed którym ostatnio stanęliśmy. Na samym początku pomyśleliśmy, czy w ogóle warto zmieniać coś, co działa i do czego zdążyliśmy się już przyzwyczaić. Wiedzieliśmy jednak, że strona internetowa będzie zwieńczeniem procesu rebrandingu w naszej agencji, nie mogła, więc pozostać bez zmian. Jednogłośnie stwierdziliśmy: ZMIENIAMY! I tak oto zaczęła się metamorfoza naszej strony www, która była z nami przez długi czas w niezmienionym kształcie.
Dlaczego zmieniliśmy wygląd naszej strony internetowej?
Odpowiedź jest prosta, poprzedni wygląd nie odpowiadał już naszym wyobrażeniom i nie wpisywał się w nową identyfikację marki. Konieczne, więc było dostosowanie strony, aby odzwierciedlić zmiany, jednocześnie zachowując spójność wizerunkową. Poza tym chcieliśmy udoskonalić doświadczenia każdej osoby, która odwiedzi naszą witrynę, poprawiliśmy, więc nawigację, czytelność treści oraz formularze kontaktowe.
- Intuicyjna nawigacja, która umożliwi użytkownikom szybkie poruszanie się po stronie. Menu musi być przejrzyste i proste tak, aby każdy bez trudu znajdował to, czego szuka.
2. Czytelność treści, dobrze sformatowane i widoczne treści ułatwią każdemu użytkownikowi szybkie przeglądanie strony w poszukiwaniu pożądanych informacji. Oczywiście poza odpowiednim rozłożeniem tekstów na stronie liczy się również ich jakość oraz to, w jaki sposób przekazujemy informację. Chcieliśmy, aby nasze teksty były dla wszystkich zrozumiałe i łatwe do przyswojenia.
3. Formularze kontaktowe, w tym przypadku również postawiliśmy na prostotę, ograniczyliśmy pytania do minimum, aby każdy użytkownik mógł przejść przez wszystkie pola płynnie, a my niezbędne dane do kontaktu.
Metamorfoza- co zmieniliśmy?
Wszystkie grafiki zamieniliśmy na kolaże, nie ukrywamy, że było to dla nas bardzo twórcze. Podczas warsztatów Design Thinkingu bawiliśmy się bardzo dobrze, wymyślając coraz to ciekawsze propozycje.
Przed:
Po:
Postawiliśmy na ludzi! Chcieliśmy, aby każda osoba, będąca na naszej stronie wiedziała, że tam po drugiej stronie jesteśmy MY, zespół specjalistów, który bardzo chętnie pomoże Ci rozwinąć skrzydła w internecie.
Przed:
Po:
Kolorystyka strony, to chyba jeden z bardziej szalonych wyników naszych warsztatów kreatywnych, postanowiliśmy, że każda podstrona będzie miała swój dedykowany kolor, oczywiście wszystkie kolory poza tym, że są wyróżnikami są ściśle związane z tematyką, weźmy np. podstronę Design Thinking, fioletowy pobudza naszą wyobraźnię i sprawia, że stajemy się bardziej kreatywni.
Przed:
Po:
Czy zrobilibyśmy to ponownie?
Oczywiście, że tak! Technologie i trendy projektowania stron internetowych zmieniają się bardzo szybko. Zdajemy sobie z tego sprawę, dlatego nie tylko je śledzimy, ale również wdrażamy zarówno u naszych klientów, jak i na własnym podwórku. Jeśli nie boisz się zmian i jesteś otwarty na nowe rozwiązania to napisz do nas, na pewno znajdziemy rozwiązanie dla Twojego biznesu.