Audyt SEO to kompleks działań, które pozwalają ocenić dotychczasową pozycję w środowisku online i nakierować ją na właściwe tory. Ocenimy stan Twojej strony internetowej i doradzimy, jakie narzędzia wykorzystać, by wydobyć z niej potencjał. Pozycjonowanie strony to szansa na wybicie się spośród konkurencji.
PO CO AUDYT?

UTRZYMANIE
LUB POPRAWA EFEKTÓW

OCENA DOTYCHCZASOWYCH
DZIAŁAŃ

ZWIĘKSZENIE
KONKURENCYJNOŚCI

PROWADZISZ KOMUNIKACJĘ
ONLINE? SKORZYSTAJ
Z AUDYTU AGENCJI SEO!
Czasem działania, które wydają się dobre, nie przynoszą oczekiwanych efektów. Czy pomimo ciekawych treści, stosowania słów kluczowych i atrakcyjnej oprawy wizualnej strony internetowej, Twoja marka nie zyskuje popularności i tym samym sprzedaż tkwi w martwym punkcie? Pamiętaj, że algorytmy wyszukiwarki Google ciągle się zmieniają, a dostępne narzędzia należy wykorzystywać świadomie. Nie działaj pochopnie! Marki często wykorzystują środki finansowe na czynności, które tylko z pozoru wydają się wystarczające. Działania, które nie przynoszą sukcesu – zniechęcają. Przestań błądzić i tworzyć treści “na oko”. Zainwestuj w audyt, który wskaże odpowiedni kierunek działań! To dzięki niemu pozycjonowanie stron internetowych i docieranie do odbiorców staje się łatwiejsze. Jako doświadczona agencja SEO, ocenimy skuteczność poszczególnych elementów oraz sprawdzimy ruch na Twojej stronie i wskażemy newralgiczne punkty.
DZIAŁANIA FIRMY ODNOSZĄ SUKCES? PO CO AUDYT I POZYCJONOWANIE?
Dobre rezultaty są niewątpliwie satysfakcjonujące, ale aby Twój sukces był długofalowy, pielęgnuj go. Raz przerwane działania niosą za sobą katastrofalne skutki. Dlatego jeśli nie jesteś zadowolony z poprzedniej współpracy, czym prędzej skorzystaj z usług wiarygodnej agencji SEO. Specjalistyczna analiza działalności marki, systematyczna ocena strony internetowej i aktywności na forach, blogach, mediach społecznościowych, pozwoli Ci na utrzymanie bądź poprawienie wyników. Warto sprawdzić, czy pozycje na określone frazy utrzymują się na stałym poziomie i czy używasz trafnych słów kluczowych. Audyt SEO odciąży Cię od złożonej analizy i pozwoli skupić się na priorytetach.

Internet jest w fazie rozkwitu, a to oznacza, że zwiększa się liczba użytkowników, ale także… konkurencji. Niewątpliwym wyzwaniem jest wybicie się w wyszukiwarce Google, spośród setek stron internetowych, prezentujących podobne treści do naszych.
Istotne jest stworzenie atrakcyjnej, nowoczesnej strony, która przyciągnie uwagę potencjalnych Klientów. Analiza pomoże w wyjaśnieniu popełnianych błędów i zahamuje proces tracenia środków na działania, które nic nie wnoszą. Chcesz dotrzeć do konkretnej społeczności w pobliżu? Odpowiedzią na Twoje pytanie jest pozycjonowanie lokalne. Agencja doradzi jakie działania podjąć i z jakich słów kluczowych korzystać, aby pozycjonowanie lokalne było skuteczne. Z pomocą naszej agencji marketingowej Twoja marka zdobędzie popularność i wysoką pozycję w wyszukiwaniach.
ROLA AUDYTÓW W TWOIM BIZNESIE
- ocena obecnego stanu,
- zdiagnozowanie problemów,
- wskazanie możliwych rozwiązań,
- poprawa ruchu na stronie,
- utrzymanie zdobytej pozycji,
- wskazanie nowoczesnych rozwiązań,
- zdobycie lepszej pozycji,
- oszczędność środków na działania, które nie przynoszą skutków,
- możliwość analizowania zachowań Odbiorców.
PROJEKTOWANIE STRON INTERNETOWYCH

DOMENA, SERWER I INDEKSACJA

PAGE SPEED I MOBILE FRIENDLY

TAGI
I ATRYBUTY

LINKOWANIE

CONTENT
I ZDJĘCIA
Czym jest audyt SEO Katowice? To ocena Twojej witryny internetowej pod kątem parametrów, które wpływają na jej pozycję w wyszukiwarce. Pod lupę bierzemy stronę internetową wraz z całkowitą jej zawartością. Otrzymujesz od nas rozbudowany raport, w którym zawarta jest ocena dotychczasowych działań, a także strategia/zalecenia, które pozwolą na jak najlepsze wykorzystanie potencjału Twojej marki. Na jakich dokładnie zagadnieniach skupia się audyt SEO? Są to przede wszystkim:
1.DOMENA, SERWER I INDEKSACJA
- Historia domeny – historia unikalnego adresu, który odbiorca wpisuje, aby dostać się na konkretną stronę.
- Widoczność domeny i jej sąsiedztwo – indeks IP.
- Indeksacja domeny – sprawdzenie, czy strona znajduje się w wynikach wyszukiwarki Google.
- Przekierowania strony głównej i jej duplikaty – informacja dla robotów, o tym, które treści z danej strony zostały przeniesione lub powielone w innym miejscu.
- Certyfikat SSL – zapewnia poufność przesyłanych danych.
- Analiza kodów 3XX i 4XX – analiza kodów służących do komunikacji pomiędzy serwerem, a przeglądarką i przekazywaniem informacji jak powinna odpowiedzieć na dane zapytanie.
- Dostępność pliku robots.txt i jego treść – plik, który informuje roboty o tym czy dana podstrona ma zostać przez nie odwiedzona.
- Mapy stron: XML i HTML – mapa, dzięki której algorytmy Google skuteczniej docierają do zasobów danej strony.
2. PAGE SPEED I MOBILE FRIENDLY
- Szybkość ładowania desktopowego.
- Szybkość ładowania mobilnego.
- Dostosowanie do urządzeń mobilnych.
3. TAGI I ATRYBUTY
- Analiza tagów tytułowych.
- Analiza tagów kanonicznych.
- Atrybuty Hrflang.
4. LINKOWANIE
- Zewnętrzne – analiza ilości linków i domen odsyłających.
- Wewnętrzne – analiza błędów w linkowaniu wewnętrznym i ścieżce.
5. CONTENT I ZDJĘCIA
- Długość treści w serwisie.
- Duplikacja treści w serwisie.
- Nasycenie treści słowami kluczowymi.
- Analiza i rekomendacje nagłówków.
- Analiza słów kluczowych.
- Nazwy produktów.
- Opisy alternatywne.

Aby odnieść sukces w interesach, bądź śmiały, bądź pierwszy, bądź odmienny.
HENRY MARCHANT
AUDYT SEO TWOJEJ STRONY
— ZAJMIEMY SIĘ TYM
- współpracę rozpoczynamy od dialogu z Klientem,
- gwarantujemy stały kontakt,
- przedstawiamy przejrzysty raport z działań,
- pomagamy w osiągnięciu zamierzonych celów.
Audyt SEO Katowice to usługa, którą zajmuje się agencja marketingu internetowego. Podpowiemy, jak poprawić lub utrzymać wysoką pozycję. Pozycjonowanie strony internetowej, stosowanie słów kluczowych i dbałość o aspekty wizualne to początek drogi do popularności i zauważenia marki wśród Konsumentów. Wspólnie znajdziemy rozwiązanie, które sukcesywnie zrealizuje cele Twojego biznesu! Jesteśmy agencją z siedzibą na Śląsku, ale możemy działać wszędzie!

CASE STUDY
YACHTIC.COM
Jak zbudowaliśmy rozpoznawalność marki
tak, że ze startupu przerodziła się
w globalną wyszukiwarkę?