MAVIKA

Agencja marketingu internetowego

10 sytuacji, w których potwierdziliśmy nasze zaangażowanie

Jedną z kilku wartości, wyznawanych w naszym mavikowym gniazdku jest zaangażowanie. Aby przybliżyć Ci, co poprzez nie rozumiemy, przedstawiamy 10 sytuacji, w których potwierdziliśmy nasze zaangażowanie! Sprawdź listę poniżej!

1. Szkolenie z Design Thinking, czyli praca nad projektem Klienta

Podczas szkolenia z Design Thinking została nam przybliżona koncepcja tworzenia skutecznych projektów jako odpowiedzi na potrzeby potencjalnego Klienta. Design Thinking to nic innego jak “wchodzenie w buty Klienta” — w jego rytm dnia, styl życia, potrzeby, emocje, problemy, z jakimi się zmaga… Po to, by na końcu wdrożyć produkt lub usługę, które będą odpowiedzią na jego potrzeby. Aby wynieść z tego szkolenia jeszcze więcej, pracowaliśmy nad projektem naszego Klienta. Efektem tego spotkania jest nowa strategia komunikacji na Instagramie. Czym zaowocowała? Większym zaangażowaniem, spójnością treści, większą ilością Pacjentek, a nawet… pochwałami ze strony osób z najbliższego otoczenia naszego Klienta! 

2. Spotkania z Klientami

W ramach współpracy spotykamy się z naszymi Klientami przynajmniej raz na kilka tygodni – najczęściej w pomieszczeniu agencji, gdzie mamy komfort korzystania z ekranu o wysokiej rozdzielczości oraz odpowiedniego nagłośnienia. Dostępna jest także tablica magnetyczna i suchościeralna, która ułatwia organizację danego projektu. Podczas takich spotkań aktualizujemy i omawiamy działania marketingowe. Rozmawiamy także o istotnych zmianach w obrębie organizacji oraz ustalamy najważniejsze punkty w zakresie promocji na najbliższy czas.

3. Burze mózgów

Wewnątrz agencji sporo się dzieje. Wtedy umawiamy się na dany termin i wszyscy jak jeden mąż poświęcamy sobie 100% uwagi! Niejedna burza zaowocowała cieszącymi się sporą popularnością konceptami lub akcjami, które nadal zrzeszają odbiorców marki. Tak powstały między innymi PRSP i PRSPektywy, oraz piątkowe inspiracje na Instagramie z paleniskami Hetta Supply.

4. Praca to pasja

W to, co robimy, wkładamy całe swoje serce. Zdarza się, że nasze prywatne pasje, które są tak naprawdę po części tymi zawodowymi, wykorzystujemy podczas realizacji danego projektu dla Klienta. Przykład? Na potrzeby projektów wykonujemy zdjęcia w agencji, czy przemycamy własne, kulinarne inspiracje na social mediowe kanały. Przed nami również testowanie produktu Klienta, bo czego się nie robi dla atrakcyjnych treści w internecie!

5. Aktywny doradca

Bacznie obserwujemy działania naszych Klientów, jak i konkurencję oraz śledzimy raporty działań marketingowych. Jeśli w naszej opinii coś można zrobić lepiej, inaczej, lub czegoś jest za mało (lub za dużo) otwarcie mówimy o tym Klientom. Jeśli na innym kanale coś się wysypie, gdzieś pojawi się błąd, Klienci mogą liczyć na naszą spostrzegawczość i reakcję. Jesteśmy partnerami, doradcami i wykonawcami, zaangażowanymi w komunikację marketingową naszych Klientów.  

6. Praca poza pracą na żywo

Pracujemy od 8:00 do 16:00, ale są sytuacje, które wymagają osobnego zaangażowania. Ostatnio mieliśmy okazję prowadzić wieczorny live, który odbył się z okazji Dnia Hashimoto. Akcja miała na celu szerzenie świadomości na temat wspomnianej choroby, poprzez opowiedzenie historii z perspektywy osoby, która ma z nią do czynienia na co dzień. Edukujemy i inspirujemy!

7. Nieważne gdzie, ważne, że MAVIKA

Nasi Klienci, to również firmy o międzynarodowym zasięgu. Na potrzeby odświeżonego wizerunku marki i nowej odsłony strony internetowej, przygotowaliśmy dla naszego Klienta kompletną koncepcję sesji – począwszy od ustalenia całego harmonogramu, po spotkanie z fotografem i członkami całego zespołu. Nic nie stanęło nam na przeszkodzie, aby zorganizować i zaopiekować się sesją wykonywaną w… Niemczech. MAVIKA poleca się na przyszłość!

8. Zawsze na bieżąco

Nasze zaangażowanie potwierdza udział w licznych branżowych szkoleniach oraz śledzenie nowinek z zakresu marketingu. Dla naszych Klientów gotowi jesteśmy świadczyć usługi na wysokim poziomie! Zleć nam przygotowanie bannerów, zgodnymi z aktualnie obowiązującymi trendami, lub animację z oryginalnym scenariuszem tylko dla Twojej marki! Chętnie podpowiemy, co w trawie piszczy 😉

9. Opiekun Klienta i stały monitoring

Stała opieka to chyba największy dowód na zaangażowanie zespołu. Każdemu Klientowi przydzielamy opiekuna, niezależnie od tego, czy prowadzimy fanpage, czy tworzymy stronę internetową – zawsze jest na pokładzie ktoś, z kim możesz omówić istotne kwestie związane z projektem. Wyznajemy również zasadę jeden za wszystkich, wszyscy za jednego – kiedy z różnych przyczyn opiekun jest nieosiągalny, zastępuje go ktoś zespołu. Powierzone zostają również zadania, które wymagają codziennego doglądania. Dzięki takim zabiegom Klienci wiedzą, że mogą na nas liczyć!

10. Mavikowe brunche

Angażujemy się także w pielęgnowanie relacji wewnątrz agencji! Mavikowe brunche to cotygodniowe spotkania z kawą, przekąskami i otwartymi, ciekawymi rozmowami, podczas których łapiemy chwilę oddechu od komputerów i zadań. Takie przerywniki to nasz sposób na kreatywność i efektywność wykonywanych zadań!

Jeśli szukasz doświadczonej agencji, która jest zaangażowana w każdy aspekt składający się na Twój projekt, skontaktuj się z nami!

Przewiń do góry