Po warsztatach rozwojowych zespół MAVIKA wypracował sobie kilka najważniejszych wartości, zgodnie z którymi postępuje na co dzień. Jest to u nas tak ważne, jak sobotnie promocje w Lidlu! Jedną z takich wartości jest właśnie odpowiedzialność. Na potwierdzenie tych słów, przedstawiamy Was sytuacje, w których mieliśmy okazję pokazać nasze poczucie odpowiedzialności!
1. Dedykowani opiekunowie Klientów
W naszej pracy cenimy sobie odpowiedzialność tak samo, jak otwartość. Dlatego każdy z Klientów ma przypisanego opiekuna, który czuwa nad projektami i, w razie potrzeby, reaguje odpowiednio na daną sytuację oraz kontaktuje się z Klientem na bieżąco.
2. Program wprowadzający dla nowych osób
Odpowiedzialnie podchodzimy również do komunikacji na poziomie pracownik – pracownik, gdzie prawidłowe wdrożenie nowej osoby jest niezwykle istotne, aby mogła pełnić samodzielną funkcję w naszej agencji. Dlatego nowe osoby są prowadzone przez wskazanego członka zespołu przez pierwsze kilka dni, a nawet tygodni, dzięki czemu łatwiej o aklimatyzację i wszczepienie odpowiedzialnego ducha. 🙂
3. Stały monitoring fanpage’y i kampanii reklamowych
Urlopy, chorobowe, nagłe zdarzenia – są nieuniknione. Takie sytuacje występują w każdej firmie, dlatego ważna jest procedura postępowania pod nieobecność osób odpowiedzialnych za daną część projektu. Wtedy najczęściej przekazywane są wszelkie zadania, czy kampanie reklamowe, których należy doglądać. Każdy projekt jest przypisany do osoby i to na niej spoczywa odpowiedzialność za jego realizację!
4. Zgłaszanie niezgodności, patrzenie na projekt kompleksowo
W zespole traktujemy projekt nie tylko zadaniowo, ale przede wszystkim kompleksowo. Co to oznacza? Niezależnie od tego, czy za daną rzecz jest odpowiedzialna agencja, czy też nie – jeśli zauważymy nieprawidłowości, zgłaszamy błąd Klientowi wraz z przedstawionymi przez nas rekomendacjami.
5. Umiejętność przyznania się do błędu i jego naprawy
No tak, błędy się zdarzają. Sęk w tym, żeby umieć się do tego przyznać i go naprawić – my nie umywamy rąk, nie ignorujemy sytuacji! Kiedyś jedna z kampanii Google Ads miała źle wpisaną daną, przez co nie widzieliśmy konwersji. Sprawa szybko się wyjaśniła (drążyliśmy temat do upadłego!), a Klient został oczywiście natychmiast poinformowany o całej tej sytuacji.
6. Szczerość w komunikacji z Klientem
Odpowiedzialnie podchodzimy do działań, dlatego jeśli coś jest mało opłacalne lub warto poświęcić temu więcej uwagi – mówimy o tym Klientowi. Cenimy sobie odpowiedzialność na każdym etapie współpracy. Nie chcemy przepalać pieniędzy naszego Klienta.
7. Realizacja złożonych, międzynarodowych projektów
Dzięki wysokiemu poczuciu odpowiedzialności za realizowane zadania prowadzimy międzynarodowe projekty, które wymagają od każdego odpowiedzialności w danym stopniu, za dane zadanie.
8. Specjaliści w swojej dziedzinie
Odpowiedzialność wynika również z odrębnej, różnorodnej specjalizacji w zespole. Dzięki różnym kompetencjom i predyspozycjom wzajemnie się uzupełniamy. Świadomość tego, że jest się odpowiedzialnym za dany obszar, pozwala na sprawne realizowanie zadań w obrębie organizacji.
9. Wysoka jakość realizowanych zadań
Jakość to również pojęcie związane z odpowiedzialnością – przynajmniej w naszym przypadku. Mamy świadomość tego, jak ważne jest to, co robimy dla naszego Klienta. Przecież jego treści są odbierane przez kilkaset, a nawet kilka tysięcy osób, tworzących społeczność wokół marki! Adekwatne, atrakcyjne i jakościowe tworzenie contentu jest więc na wagę złota.
10. Wyniki, analiza i dyskusje z Klientem
Cały zespół naszej agencji marketingu internetowego MAVIKA odznacza się odpowiedzialnym podejściem do pracy, poprzez sporządzanie comiesięcznych raportów, wraz z analizą i propozycją działań na kolejne tygodnie. Klient wie, co się dzieje z jego marką oraz jakie działania rekomendujemy. Dyskutujemy na ten temat podczas comiesięcznych spotkań, omawiamy cele, aktualizujemy plan.