Nawiązując współpracę z agencją marketingu internetowego, możesz spotkać się z różnym zakresem usług oraz podejściem do działań internetowych.
W większości przypadków agencja pełni rolę opiekuna lub doradcy, z którym możesz wymienić się pomysłami, podzielić się wątpliwościami i uzyskać odpowiednie rekomendacje. Czym jednak konkretnie zajmuje się profesjonalna agencja marketingu internetowego?
- Dba o komunikację z Tobą, Twoją firmą i Twoimi Klientami.
Agencja powinna rozpocząć współpracę od dialogu. Tylko rozmowa z Klientem pozwoli na poznanie jego potrzeb, a tym samym zaproponowanie odpowiedniej oferty, czyli działań dla jego biznesu. Jeśli dostajesz gotową wycenę w ciągu kilkunastu minut, to wiedz że coś się dzieje 😉 Często pomocne jest dostarczenie informacji o celu, jaki chcesz osiągnąć oraz działaniach, jakie Cię interesują. Jednak podstawą dobrze rozpoczętej współpracy jest spotkanie, na którym zostaną omówione najważniejsze kwestie takie jak: zakres usług, częstotliwość i obszar działań marketingowych, czy wartości marki. Następnie w gestii obu stron leży utrzymywanie regularności spotkań i konsultacji, które pozwolą trzymać się obranego wcześniej kierunku.
- Stoi na straży wizerunku Twojej marki w sieci
Doświadczona agencja marketingowa pełni rolę zaufanego doradcy. Specjalista godzący się na wszystko, to żaden specjalista. Od profesjonalnej agencji marketingowej możesz spodziewać się rekomendacji, nowych pomysłów, a często argumentów przemawiających za tym, że pomysł, który Twoim zdaniem jest świetny, niekoniecznie taki jest. Specjaliści powinni stać na straży wizerunku Twojej marki, poprzez dopilnowanie spójności w komunikacji marketingowej oraz dostarczanie pomysłów, jak i ich weryfikację.
- Dba o Twoją widoczność w sieci oraz realizację celów sprzedażowo-wizerunkowych
Działań z obszaru marketingu internetowego jest bardzo wiele. Jako agencja marketingu na Śląsku specjalizujemy się w obszarze social media, tworzeniu i pozycjonowaniu stron www oraz reklamie Google Ads i Facebook Ads w internecie.
Warto pamiętać o tym, że samo tworzenie treści nie wystarczy. Trzeba wiedzieć JAK to zrobić, a co ważniejsze: zadać sobie pytanie DLACZEGO. Dlaczego Ty to robisz i dlaczego agencja ma to robić? Jakie wskaźniki będziesz brał pod uwagę? Oczywiście nikt nie wymaga od Ciebie tego, aby odpowiadać na te pytania samodzielnie. Skorzystaj ze wsparcia doświadczonych specjalistów, którzy pomogą dobrać zakres działań oraz wskażą mierniki efektywności. Skontaktuj się z nami!
Jeśli zastanawiasz się, czym różni się współpraca z agencją marketingu internetowego od współpracy z freelancerem, przeczytaj nasz wpis: https://mavika.pl/agencja-vs-freelancer-ostateczne-starcie-dlaczego-warto-zlecic-e-marketing-agencji/