MAVIKA

MAVIKA BLOG

Marketing 360 – jak kompleksowa opieka może zapewnić rozwój Twojej firmie

Marketing to branża poddawana nieustającym zmianom. Zmieniają się ogólne trendy, jak i gusta klientów i odbiorców. Aby być na to wszystko gotowym, trzeba trzymać rękę cały czas na pulsie, tak jak robimy to my! Jedną z ważniejszych rozwiązań, jakie wprowadziliśmy to marketing 360°. Dlaczego Twoja firma go potrzebuje?

Czym jest marketing 360°? To taki sposób prowadzenia działań reklamowych, w którym dbamy nie tylko o ich wewnętrzną spójność, ale także zapewniamy obsługę na każdej możliwej płaszczyźnie. Z czym się to wiążę i z jakich platform korzysta się, by wprowadzić tę koncepcję w życie?

Witryna internetowa i SEM

Do dobrego marketingu konieczna jest dobra witryna internetowa. Nie ważne czy będzie pełniła funkcję sklepu, portfolio czy po prostu wizytówki. Oferujemy stworzenie spersonalizowanej strony internetowej, która jest punktem wyjścia do dalszych działań. Gdy strona jest gotowa, do gry wchodzi SEO, czyli Search Engine Optimization. Są to działania mające na celu zoptymalizowane strony i wyposażenie ją w elementy takie, jakie rozbudowane oryginalne teksty. Wszystko to by algorytm przeglądarki uznał naszą stronę za wartościową i chętniej pokazywał ją internautom.

Social media marketing i pozostałe kanały komunikacji

Działania związane z marketingiem 360° nie mogą obyć się bez solidnych działań w social mediach! Facebook, Instagram, a może Snapchat i TikTok? Wszystko zależy od branży i miejsca, gdzie można spotkać potencjalnych odbiorców. W wielu przypadkach warto również zainteresować się portalami łączącymi pracowników z pracodawcami, takimi jak LinkedIn. Gdy sytuacja tego wymaga marketing 360°, powinien obejmować również działania takie jak organizowanie imprez branżowych czy eventów.

Marketing 360° na obecnym trudnym, cały czas zmieniającym się rynku pozwala przygotować się na każdą sytuację. Regularny napływ nowych klientów pozyskiwanych w wielu miejscach internetu pozwala na ciągły rozwój. Dodatkowo marketing 360° świetnie sprawdza się w budowaniu świadomości marki i lojalności konsumenckiej. Zadbanie o wszystkie te kanały komunikacji sprawia, że klienci czują się zaopiekowani i pojawia się więź nimi, marką.

Przewiń do góry