MAVIKA

MAVIKA BLOG

Komunikowanie o koronawirusie na fanpage’u — dobre przykłady

Załamujesz ręce i zastanawiasz się jak ugryźć temat koronawirusa na profilu Twojej firmy? Pozwól, że przedstawimy Ci kilka wskazówek popartych przykładami na to że można to zrobić na tysiąc sposobów i zyskać zainteresowanie obserwatorów. Zapraszamy!

Pokaż swoją “ludzką stronę”

W dobie kryzysu najważniejsze są relacje. Ludzie poszukują wsparcia, pragną się solidaryzować, wiedzą, że tylko razem można pokonać problemy. Pokaż swoim obserwatorom, że doskonale ich rozumiesz. Pokaż kulisy Twojego biznesu — Twój home office, Twoje najbliższe otoczenie, ukochanego pupila. To z pewnością sprawi, że Twoi Klienci jeszcze bardziej się z Tobą utożsamią i nie będą chcieli się z Tobą rozstać.

Postaw się na miejscu Klienta

W komunikowaniu firmy na fanpage’u najważniejsze jest to, aby przewidzieć oczekiwania Klientów, zaproponować coś, co rozwiąże ich problem, zainteresuje ich, da im gotowe rozwiązanie. Wprowadź w swojej firmie zmiany, które zaskoczą Klientów — sprawią, że będą czuli się dopieszczeni i otoczeni troską. Pokaż, że zależy Ci na nich — na ich zdrowiu, wygodzie i komforcie psychicznym.

E-commerce – masz pole do popisu

Kiedy wszystkie sklepy stacjonarne są zamknięte, cała sprzedaż przenosi się do internetu. Zaproponuj swoim obserwatorom rabat, ofertę specjalną, przedstaw im nowość w Twoim sklepie i dbaj o to, aby na fanpage’u cały czas coś się działo. Jest to również idealny czas na doszlifowanie i utrwalenie wizerunku marki — zastanów się, jakie są atuty Twojej firmy i eksponuj je!

Rozluźnij atmosferę

Przyznaj, że atakujące zewsząd dramatyczne wiadomości mogą być przygnębiające… Ludzie przytłoczeniu złymi informacjami z pewnością ucieszą się na każdy promyk nadziei w Internecie, który wywoła uśmiech na ich twarzach. Zadaj im śmieszne pytanie, zachęć do czegoś miłego i zarażaj pozytywną energią!

Myśl nieszablonowo

Zamiast powielać schematy pojawiające się na innych profilach, wymyśl coś zupełnie nowego. Popatrz na sytuację z innej perspektywy i zaproponuj coś, czego jeszcze nikt nie zrobił. Konkurencja nie śpi — Ty również cały czas czuwaj!

Przewiń do góry