Katalog — ponadczasowy element brandingu marki - MAVIKA
MAVIKA BLOG

Katalog — ponadczasowy element brandingu marki

Koniec pracy na dziś. Wyłączasz komputer, cały świat wirtualny znika. Zastanawiasz się, co by było, gdyby rzeczywiście nagle zniknął Twój profil na Facebooku, strona internetowa i sklep online. Jak Twoi Klienci Cię znajdą? Gdzie przejrzą sobie Twoje produkty? W jaki sposób je zamówią? Czy będą w ogóle o Tobie pamiętać? Uświadamiasz sobie, że gdy wszystko inne zawiedzie — on zostanie. On — czyli stary dobry drukowany katalog. Namacalny dowód istnienia Twojej firmy. 

Dlaczego warto mieć katalog?

Katalog to jeden z podstawowych elementów brandingu Twojej marki. Zaraz po logo, wizytówce i stronie internetowej, wraz z innymi materiałami drukowanymi (teczki, ulotki, papier firmowy, czy notes) stanowi integralną część wizerunku Twojej marki, która ma za zadanie zakotwiczyć się w świadomości Twoich Klientów. Katalog produktowy nie tylko eksponuje Twoją identyfikacją wizualną, ale także pozwala przedstawić podstawowe informacje o firmie oraz jej krótką historię i misję. Dodatkowo oczywiście — to, co z punktu widzenia Klienta najważniejsze — katalog prezentuje produkty wraz z ich specyfikacją i ceną. A to już pierwszy etap lejka sprzedażowego. Jeśli nie wierzysz, to sięgnij pamięcią kilkanaście lat wstecz i przypomnij sobie, jak zamawiałeś odzież lub zabawki z zagranicznych katalogów wysyłkowych.

Dla każdego coś dobrego

No dobrze, a co z tymi, którzy nie lubią gromadzić zbędnego papieru i wolą rozwiązania bardziej ekologiczne? Najważniejszą zaletą katalogu jest jego uniwersalność. Możesz dostosować jego formę do preferencji swoich Klientów. Klienci lubiący tradycyjne rozwiązania ucieszą się z papierowego katalogu wręczonego im na spotkaniu lub wysłanego pocztą. Z kolei Ci, którzy preferują nośniki online, docenią e-katalog umieszczony na stronie www lub wysłany w formie pdfa na maila. 

Katalog to rozszerzona wizytówka Twojej firmy, która przy okazji przedstawia jej ofertę. Zapisany na pulpicie lub jeszcze lepiej — położony na biurku w zasięgu wzroku sprawi, że Twój potencjalny Klient nie zapomni o Tobie  tak szybko, jak o zamkniętej stronie internetowej. Zajmujemy się grafiką i designem oraz przygotowywaniem do druku katalogów firmowych. Projekty przygotowujemy na bazie identyfikacji wizualnej marki oraz pozostałych wytycznych Klienta. Dbamy o estetykę i wszystkie aspekty techniczne.

NASZ ZESPÓŁ

Katarzy Prazmowska Agencja marketingu internetowego

Katarzyna
Prażmowska

CEO

Magdalena
Wręczycka

Account Manager

Sandra Król

Sandra
Dominik

Content Specialist

Maciej Bednarczyk

Maciej
Bednarczyk

Content Specialist

Katarzyna
Stawiarska

Content Specialist

Maksymilian Richter

Maksymilian
Richter

Graphic Designer

Karolina
Szeja

Office Manager

SZUKASZ PROFESJONALISTÓW
DO MARKETINGU TWOJEJ FIRMY?

ZGŁOŚ SIĘ DO NAS