Historia żurawia. Dlaczego jest naszym brand hero? - MAVIKA
Agencja marketingowa Katowice

Historia żurawia. Dlaczego jest naszym brand hero?

Wszystko zaczęło się wiosną 2020 roku. Lockdown, pandemia w pełni, zamykanie przedsiębiorstw… A my? Postanawiamy rozpocząć coś nowego. Oczywiście również w naszej firmie nie obyło się bez niemiłych niespodzianek, kryzysów i trudnych decyzji. Stwierdziliśmy jednak, że nigdy nie było tak świetnej szansy na rozwój. Bardzo długo przyświecało nam hasło “zacznij od nowa!”. Właśnie w takich okolicznościach powstała nasza nowa strona, nowa identyfikacja wizualna oraz jasna i klarowna misja, wizja i cel MAVIKI.

Chcąc uchwycić całą naszą firmę w jednym symbolu graficznym, zaczęliśmy się zastanawiać nad tym, jaka właściwie jest MAVIKA. Większość tych cech naprowadziła nas na jedno skojarzenie/symbol/zwierzę….Żurawia. 

Dlaczego właśnie Żuraw? Oto kilka najistotniejszych faktów:

Wierność

Czy wiecie o tym, że żurawie dobierają się w pary na całe życie? Są oddane swoim partnerom do samego końca. Zupełnie jak my. 

Lojalność

Cenimy sobie dobre relacje i lubimy z całego serca angażować się w długoletnie projekty. Naszą komunikację opieramy na wiedzy, szczerości i kulturze osobistej.

Dobrobyt

W literaturze żuraw funkcjonuje jako symbol dobrobytu i urodzaju. Dokładamy wszelkich starań, by sprzyjał on naszym Klientom.

Szczęście

Żuraw to także zwiastun wiosny. Oznacza budzącą się do życia przyrodę. Gdy pojawił się u nas, przyniósł szczęście i nadzieję na lepsze jutro.

Elegancja

Żuraw to ptak królewski. Wystarczy na niego spojrzeć, by zobaczyć jak elegancko wygląda i jak dostojnie się porusza. Nielicznym jest dane zobaczyć go w pełnej wzniosłości — podczas fascynującego tańca!

Agencja marketingowa Katowice
Agencja marketingowa Katowice

Kierunek

Żuraw wie, w którą stronę ma lecieć, aby dotrzeć do celu. Zachowuje przy tym ogromną czujność i co ważne — nie ogląda się za siebie.

Cel

Systematycznie i według planu. Tak żuraw obiera swój coroczny cel — ciepłe kraje. Co ważne, udaje mu się go osiągnąć tylko dzięki współpracy z resztą stada. Żurawie latają w kluczach, dzięki czemu łatwiej jest im pokonać przeciwności losu.

Stabilność

Sylwetką żurawia zainspirowany został dobrze Wam znany rodzaj konstrukcji budowlanej. To dzięki niej możemy sięgać jeszcze wyżej i budować nowe rzeczy.

Agencja marketingowa Katowice
Agencja marketingowa Katowice

Spokój

Żuraw jest rozważny i spokojny. Ufa swojej sile i wierzy w swoje możliwości. Kiedy jednak trzeba, to broni swojego gniazda i potrafi zawalczyć o swoje.

Wytrwałość

Symbolem żurawia jest wytrwałość na drodze do celu. Jest świetnym liderem — nie pozwala innym się poddawać i nie lubi, gdy podcina mu się skrzydła!

Wiedza

Doskonale zna drogę do celu, ale jest też gotowy na niemiłe niespodzianki. Jest uznawany za doskonałego przewodnika.

Doświadczenie

Żurawie żyją kilkadziesiąt lat — to jedne z najdłużej żyjących ptaków na świecie! Wytrwałość i siła pozwala im przetrwać. A wszystkie przeszkody i niepowodzenia jeszcze bardziej go wzmacniają!

Brand hero wybrany. Później poszło z górki… Wymyśliliśmy hasło reklamowe, nakreśliliśmy styl graficzny strony i przystąpiliśmy do pracy! Efekty możecie oglądać m.in. na naszej stronie www, która uległa totalnej metamorfozie. Zmieniliśmy całkowicie jej strukturę, kolory i design. Zamiast żółci i pomarańczu zagościła energetyczna czerwień. Zamiast obłych kształtów i gradientu, mamy wyraziste geometryczne formy. Obok zmian wizualnych, nasza firma przeszła oczywiście ewolucję “od środka”. Opracowaliśmy naszą kulturę organizacyjną i powiedzieliśmy sobie wszystko to, nad czym nigdy wcześniej się nawet nie zastanawialiśmy. MAVIKA 2.0 jest gotowa na nowe wyzwania!