MAVIKA

Agencja marketingu internetowego

Dlaczego warto skorzystać z reklam Allegro Ads?

Allegro najczęściej kojarzy się Polakom z zakupami online. Ale to również doskonała przestrzeń dla firm do tego, aby wystawiać swoje produkty oraz, dzięki Allegro Ads, wyróżnić się na tle konkurencji.

Allegro Ads ale na czym to polega?

Najprościej mówiąc jest to forma reklamy PPC w serwisie Allegro polegająca na wyświetlaniu się oferty sponsorowanej w najbardziej widocznych miejscach portalu np. w wynikach wyszukiwania, na stronach poszczególnych przedmiotów, czy pod filtrami. PPC (pay per click) to opłata pobierana w momencie przekierowania przez kliknięcie za pomocą reklamy na stronę produktu.

Allegro Ads pozwala przede wszystkim pojawić się osobom, które już widziały daną ofertę, ale nie dokonały zakupu. Reklamy graficzne pozwalają utrwalić wygląd produktu u potencjalnego klienta. Większość społeczeństwa to wzrokowcy, dzięki czemu reklamy graficzne wydają się idealną formą poszukiwania potencjalnych klientów. 

Budżet dzienny

To kolejny ważny element i oznacza dzienne wydatki przeznaczone na reklamę. Ustawiamy go w panelu reklamowym podczas tworzenia i edycji grupy reklam. W zależności od ruchu na Allegro, budżet przeniesie się z dni, gdy zainteresowanie jest mniejsze, na te, gdzie można zaobserwować większą aktywność użytkowników. Możemy więc w pełni wykorzystać potencjał oferty. 

Zalety Allegro Ads

  • Intuicyjne monitorowanie wydatków i przychodów, 
  • Prosty w obsłudze panel reklamowy,
  • Łatwe zarządzanie dużą ilością produktów,
  • Płacisz za kliknięcie a nie wyświetlenie,
  • 3 zł dziennie wystarczy, aby rozpocząć publikowanie reklam.

Przed przystąpieniem do Allegro Ads, trzeba mieć na uwadze, że Allegro przykłada bardzo dużą wagę do kwestii przestrzegania regulaminu. Należy się z nim dokładnie zapoznać i stosować do niego. Na przykład: poprzez Allegro Ads nie możemy reklamować ofert charytatywnych, czy produktów wystawionych z konta apteki. Warto też zwrócić uwagę na opis aukcji, ponieważ nie może zawierać numer telefonu i  numer kodu EAN. Jeżeli zastanawiasz się nad zainwestowaniem w Allegro Ads, serdecznie polecamy i zachęcamy!

Dla kogo?

Z serwisu Allegro korzysta ponad 20 milionów Polaków. Są to osoby poszukujące nowych produktów, ale także te, dla których głównym celem jest sprzedaż i wzrost rozpoznawalności swojej firmy. Pośród nich znajdują się różnorodni Klienci wyczekujący ofert z każdej z branż. Logicznym wnioskiem zatem będzie, że system Allegro Ads sprosta oczekiwania wszystkich sprzedawców, którzy chcą zwiększyć świadomość swojej marki, dotrzeć do nowych osób oraz zwiększyć liczbę konwersji. Nie bez kozery pozostałe systemy reklamowe jak Facebook czy Instagram Ads zyskały ogromną popularność! Dzięki korzystaniu z tych narzędzi w sposób przemyślany, potencjalny sprzedawca jest w stanie uzyskać wyczekiwane efekty. Allegro Ads będzie idealnym rozwiązaniem zarówno dla nowych jak i bardziej doświadczonych firm, które planują rozszerzać swoją działalność w internecie. Dodatkowo, narzędzia te zostały zaprojektowane w sposób intuicyjny, tak by każdy użytkownik mógł poznać ich zalety i cieszyć się przychodzącymi z czasem rezultatami. 

Przed przystąpieniem do Allegro Ads, trzeba mieć na uwadze, że Allegro przykłada bardzo dużą wagę do kwestii przestrzegania regulaminu. Należy się z nim dokładnie zapoznać i stosować do niego. Na przykład: poprzez Allegro Ads nie możemy reklamować ofert charytatywnych, czy produktów wystawionych z konta apteki. Warto też zwrócić uwagę na opis aukcji, ponieważ nie może zawierać numer telefonu i  numer kodu EAN. Jeżeli zastanawiasz się nad zainwestowaniem w Allegro Ads, serdecznie polecamy i zachęcamy!

Przewiń do góry