Strategie marketingowe – Katowice, Śląsk – MAVIKA

Strategia marketingowa to Twój przewodnik po efektywnej komunikacji w sieci. Przeanalizujemy Twoje działania oraz działania konkurencji i wspólnie wypracujemy nowy, efektywny kierunek promocji! Jesteśmy agencją marketingową z siedzibą w Katowicach, o międzynarodowym zasięgu. Jeśli szukasz wiarygodnej agencji marketingowej, porozmawiajmy o współpracy.

NASZE NAJWIĘKSZE ATUTY

DOŚWIADCZENIE
W PROMOCJI WIELU BRANŻ

PROWADZENIE
WNIKLIWYCH ANALIZ

AKTYWNA WSPÓŁPRACA
Z KLIENTEM

Strategie marketingowe katowice

STRATEGIA MARKETINGOWA
— PRZEWODNIK DLA TWOJEJ FIRMY!

Odpowiednio skonstruowana strategia marketingowa to efekt owocnej współpracy Klienta z agencją – to połączenie znajomości branży z szeroką wiedzą marketingową i doświadczeniem w zakresie promocji. Odpowiednio skompletowany dokument pozwoli Ci na doprecyzowanie grupy docelowej, ich potrzeb i obaw, oraz na opracowanie wyróżnika Twojej marki – czyli co możesz zrobić, aby być o krok przed konkurencją oraz jak tego dokonać.

Skorzystaj z naszego doświadczenia i wiedzy, aby dostarczyć firmie świeżej energii, wpływając na jej rozwój! Wyczerpywaniu budżetu na działania, które nie przynoszą efektów, mówimy stop – określ swoją wizję, a my pomożemy w opracowaniu właściwej dla Twojego biznesu i branży strategii komunikacji. Podpowiemy, na czym warto skupić siły, a czego lepiej unikać.

    Administratorem Państwa danych osobowych jest Mavika sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Żelaznej 17d, 40-851 Katowice. Państwa dane będą przetwarzane jedynie w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Mogą Państwo również wnieść skargę do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do obsługi zapytania. W razie pytań prosimy o kontakt na: [email protected]

    Strategia marketingowa to efekt owocnej współpracy Klienta z agencją.

    W dobie coraz większej konkurencyjności ciekawy produkt nie wystarczy, by odnieść sukces – powinieneś jeszcze umiejętnie zaprezentować go światu! Tutaj wkracza przemyślana strategia marketingowa, z uwzględnieniem wartości przedsiębiorstwa oraz kanałów jego komunikacji. Wyznacz cel i realizuj go w zgodzie ze sobą i całym zespołem! Wytwórz niepowtarzalny charakter marki oraz atrakcyjną kulturę organizacyjną, która Ci to umożliwi. Sporządzenie dokumentu pozwoli Ci na przeanalizowanie dotychczasowych działań (również konkurencji) oraz sprecyzowanie, kim są Twoi odbiorcy. Zatrudnij specjalistów – zobacz, jak Twój biznes może się rozwinąć. Do dzieła!

    STRATEGIA DLA TWOJEGO BIZNESU

    • przemyślane działania,
    • spójny wizerunek,
    • realizacja założonych celów,
    • gotowa instrukcja działania,
    • efektywniejsze wydatkowanie budżetu,
    • analiza obecnych działań,
    • stosowanie sprawdzonych rozwiązań,
    • informacje o grupie docelowej,
    • znajomość rynku, biznesu i Klientów,
    • docieranie z ofertą do odpowiednich, Klientów.

    ELEMENTY STRATEGII — CZYLI TWÓJ PLAN NA SUKCES

    Oferta Agencja Marketingu Internetowego

    MODEL BIZNESOWY

    Oferta Agencja Marketingu Internetowego

    ANALIZA WYJŚCIOWA

    Oferta Agencja Marketingu Internetowego

    MISJA, WIZJA I WARTOŚCI

    Oferta Agencja Marketingu Internetowego

    GRUPA DOCELOWA

    Oferta Agencja Marketingu Internetowego

    STRATEGIA KOMUNIKACJI

    1. MODEL BIZNESOWY I CELE

    Tworzenie strategii marketingowej rozpoczynamy od sporządzenia aktualnego modelu biznesowego oraz wyznaczenia celów marketingowych. W ten sposób my lepiej poznajemy funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa, a Tobie łatwiej jest wyznaczyć wizję oraz misję firmy. Często też na tym etapie można wyłapać tzw. ,,luki” i obszary, nad którymi należy mocniej popracować.

    2. ANALIZA WYJŚCIOWA

    Propozycję zmian oraz komunikacji opieramy przede wszystkim o analizę wyjściową. Analiza obecnej sytuacji pozwala na szersze spojrzenie oraz zweryfikowanie efektywnych i mniej skutecznych działań marki. Bierzemy pod uwagę wszystkie kanały w sieci, z których korzysta Klient. Przyglądamy się także działaniom konkurencji oraz ich skuteczności, jak również przechodzimy przez analizę SWOT. Ten etap pozwala nam na wypracowanie wyróżnika marki.

    3. MISJA, WIZJA I WARTOŚCI

    Bez misji, wizji i wartości przedsiębiorstwa ani rusz! Należy je mieć jasno wypisane w widocznym miejscu, a także co jakiś czas do nich wracać (zespół wewnątrz jak i działy zewnętrzne powinny być z nimi dobrze zaznajomione). To właśnie te 3 elementy sprawiają, że robimy, to co robimy i działamy w sposób, jaki działamy. Jaki problem rozwiązujesz? Jaka jest Twoja obietnica dana Klientom, którzy skorzystają z Twojej oferty?

    4. GRUPA DOCELOWA

    Prowadzenie komunikacji marketingowej w sieci wbrew pozorom nie jest publikowaniem treści w zawieszeniu, czarnej dziurze czy jeszcze czymś innym. Po drugiej stronie zawsze jest człowiek, Twój odbiorca, czytelnik, którego możesz zainteresować, zaintrygować bądź… pozostać dla niego niezauważonym. Świadomość tego, że tworzysz komunikat do konkretnej osoby z Twojej grupy docelowej to część sukcesu. Powinieneś jeszcze wiedzieć, kim jest Twój Klient – jak spędza czas wolny, z czym się boryka na co dzień, jakie ma pragnienia, marzenia i potrzeby. Na tym etapie analizujemy dogłębnie persony oraz wypracowujemy najważniejsze grupy Klientów.

    5. STRATEGIA KOMUNIKACJI

    Powyższe informacje pozwalają na obranie właściwej strategii B2B, czy B2C, zgodnie z marketingiem 4P oraz jej rozbudowaną wersją – marketingiem 7P. Dokument strategii zawiera propozycje działań z podziałem na konkretny kanał oraz celem, jaki dana treść ma realizować. To wszystko sprawia, że marka prowadzi spójną promocję, a w oczach Klientów zyskuje na wiarygodności. Opracowujemy również drabinę, czyli etapy wdrażania strategii, priorytetyzując i porządkując czynności, które należy wykonać. W ramach naszej pracy projektujemy także szablony graficzne, ustalamy motto i styl komunikacji, które warunkują sukces promocji w sieci.

    Korzyści płynące z dobrego planowania są ogromne. Szacuje się, że każda minuta poświęcona na planowanie pozwala zaoszczędzić dziesięć minut pracy.

    BRIAN TRACY

    AGENCJA MARKETINGOWA
    KATOWICE — TWOJE
    WSPARCIE W STRATEGII

    • Dokument strategii jest ponadczasowy – nie ma daty ważności! No, chyba że zdecydujesz się na poważne zmiany w obrębie firmy.
    • Do strategii możesz wrócić w każdym momencie, również wtedy, kiedy masz wątpliwości co do podejmowanych działań – najważniejsze ustalenia masz w jednym miejscu w zasięgu ręki!

    Pozwala na zwiększenie efektywności Twojej firmy! Dobrym przykładem podejmowania spójnych działań jest przykład strategii Coca-Cola – wartość i… misja. Wiesz, jakie zadanie obrała firma za swój cel? Chcą dawać światu orzeźwienie. Tylko tyle i aż tyle. Świadomość swoich działań, ich celu i sensu może doprowadzić Twoją firmę do miejsca, do którego aspirujesz. Skorzystaj z pomocy specjalistów – napisz do nas!

    Kampanie Facebook Ads Śląsk

    CASE STUDY

    ALPIN SPORT

    Jak w 1 miesiąc udało
    nam się zwiększyć ilość
    transakcji o 91,67%?

    KLINIKA TEODOROWSCY

    Jak w 4 miesiące zwiększyliśmy
    ilość użytkowników
    o ponad 112%?

    CHIRURGIA PIERSI

    Jak zbudowaliśmy społeczność
    wokół marki osobistej
    liczącą 3800+ odbiorców?

    BĘDZIEMY PRACOWAĆ NAD TWOJĄ STRATEGIĄ

    Katarzy Prazmowska Agencja marketingu internetowego

    KATARZYNA PRAŻMOWSKA

    CEO

    PAULINA KONIK

    Account Manager

    JAGODA STEFEK

    Content Specialist

    MARIANA POPILEVYCH

    Frontend Developer

    Sandra Król

    SANDRA KRÓL

    Content Specialist

    Natalia Radecka

    NATALIA RADECKA

    Junior Content Specialist

    MACIEJ BEDNARCZYK

    Junior Content Specialist

    KAROLINA SZEJA

    Office Manager

    POTRZEBUJESZ STRATEGIĘ
    MARKETINGOWĄ?