MAVIKA

Agencja marketingu internetowego Śląsk

Marketing internetowy – na czym polega?

Prowadzisz własną firmę lub masz dopiero pomysł na nowy biznes? Chcesz zainteresować swoimi usługami więcej potencjalnych klientów? A może interesuje Cię zmiana dotychczasowego wizerunku? Zastanów się, jak Twój biznes postrzegany jest w internecie. Odpowiedzią na powyższe pytania może być współpraca z agencją marketingu internetowego.    

Czym zajmuje się agencja marketingu internetowego?

Czym zajmuje się agencja marketingu internetowego? Odpowiedź na to pytanie jest niezwykle prosta – reklamą w internecie. Zajmuje się wszystkim tym, czym nie będziesz musiał zajmować się osobiście. Najprościej rzecz ujmując — głównym obszarem działań takiej agencji jest zwiększenie rozpoznawalności firmy w internecie. Agencja marketingu internetowego może zaplanować oraz wykonać pełną kampanię w internecie, obejmującą zarówno tworzenie stron, jak i ich pozycjonowanie. Dodatkowo przez taką firmę obsługiwana może być wszelka aktywność w social mediach, włącznie z kampanią reklamową, np. na Facebooku oraz w Google. 

Oferta agencji marketingowej

Strony internetowe 

Strona internetowa to ważna wizytówka każdej firmy, ale samo jej istnienie nie wystarczy. Potencjalny Klient może się łatwo zniechęcić w przypadku natknięcia się na przestarzałą i nieintuicyjną stronę. Ważne jest więc aby Twoja strona wyróżniała się nie tylko estetyką wykonania, ale była również przejrzysta i prosta w obsłudze. 

Zlecenie stworzenia strony internetowej zajmującym się tym na co dzień specjalistom będzie najlepszym rozwiązaniem. Pod linkiem: strony internetowe Katowice kryją się fachowcy gotowi do pomocy. Daj im szansę! 

Pozycjonowanie i SEO (Audyt SEO)

Szukasz mechanika samochodowego albo mieszkania do wynajęcia? A może planujesz kolację w restauracji lub wakacje? Co w takich chwilach robisz? Jeśli odpowiedź brzmi: „Szukam w Google”, jesteś wśród 96% użytkowników internetu robiących to samo. Pozycjonowanie SEO zajmuje się polepszaniem widoczności stron internetowych. W skrócie – to SEO decyduje o tym, w jakiej kolejności zobaczysz interesujące Cię strony. Poszukujący więc usług czy produktów neutralny użytkownik wybierze spośród kilku pierwszych wyświetlonych pozycji. Jeżeli prowadzisz firmę i zależy Ci na wzroście zainteresowania spowodowanym większą liczbą odwiedzin Twojej strony, zapewni to właściwe pozycjonowanie. Śląsk, z uwagi na sporą liczbę mieszkańców, jest dużym rynkiem wszelakich usług, dlatego szczególnie ważne jest wyróżnienie się spośród konkurencji. Zadbanie o odpowiednie SEO jest więc bardzo istotne.

Pozycjonowanie i SEO Śląsk

Zanim jednak nasi specjaliści zabiorą się za pozycjonowanie Twojej strony, wykonają dla Ciebie audyt SEO. Polega on na wnikliwym sprawdzeniu pozycji strony i znalezieniu ewentualnych błędów lub przeszkód niepozwalających zająć stronie wyższego miejsca w wyszukiwarce. Tak sporządzony audyt zostanie Ci przedstawiony w formie raportu oraz proponowanych rozwiązań.

Copywriting

Wizerunek firmy w internecie to nie tylko schludna strona internetowa i sprawnie prowadzone konto na Facebooku. Są to jedynie kanały informacyjne, przez które możemy dotrzeć do potencjalnego klienta. Warto jednak pomyśleć nad treścią, jaką wypełniona jest np. Twoja strona internetowa — tym właśnie wypełnianiem zajmują się copywriterzy. Osoby odpowiadające za tworzenie contentu zadbają o takie rzeczy jak: opisy produktów w sklepie internetowym oraz odpowiednie przedstawienie oferowanych przez Ciebie usług. Mogą zaproponować Ci również prowadzenie firmowego bloga lub tworzenie artykułów sponsorowanych ukazujących się w mediach związanych z Twoją branżą. 

Wszystkie te działania pozytywnie wpłyną nie tylko na ocieplenie wizerunku i postrzeganie firmy jako profesjonalnej. Copywriting zapewnia przede wszystkim większy ruch na Twojej stronie internetowej, przyciągając w ten sposób więcej osób zainteresowanych Twoimi usługami.  

ZAINWESTUJ W PROFESJONALNY COPYWRITING I ZAINTERESUJ SWOICH ODBIORCÓW!

Social media

Bardzo ważnym kanałem komunikacji są social media. Zastanów się, ile czasu poświęcasz, na przeglądanie np. Facebooka lub Instagrama. Niemal każdy użytkownik internetu ma jakąś platformę społecznościową, w której lubi się zanurzyć. Jest to pole do działania nie tylko dla influencerów, ale także przedsiębiorców. Pomysłowa obsługa social media potrafi zgromadzić wokół marki potencjalnych klientów i nie tylko. Niektórym profilom firmowym udaje stworzyć się społeczność, chętnie angażującą się w działania danej marki. W takiej sytuacji rośnie nie tylko potencjalny zasięg usług danego przedsiębiorcy, buduje to także pozytywny wizerunek i postrzeganie firmy jako przyjaznej dla klientów. 

Agencja marketingu internetowego zadba o najdrobniejsze szczegóły, jak np. odpowiednie kadrowanie dodawanych zdjęć czy jednolitą oprawę wizualną zamieszczanych treści. Może również zająć się opracowaniem całej strategii komunikacji w mediach społecznościowych oraz określeniem grupy docelowych klientów, do jakich chcesz trafić.  

Facebook Ads

Jednym z takich bardziej profesjonalnych działań odnośnie social mediów jest reklama. Facebook oferuje możliwość tworzenia tzw. Facebook Ads, dzięki którym można dotrzeć do większej i zarazem bardziej sprecyzowanej grupy odbiorców, niż za pomocą standardowych działań social media. Możliwe jest również użycie narzędzi do publikowania reklam na innych mediach społecznościowych np. na Instagramie. Wszystko zależy od tego, co zostanie uznane za najkorzystniejsze rozwiązania dla promowania Twojej marki. 

Google Ads

Podobnym narzędziem co Facebook Ads jest Google Ads. Różnica polega na tym, że pierwsze z nich umożliwia zamieszczanie reklam na Facebooku, drugie natomiast sprecyzowane jest pod działania reklamowe w wyszukiwarce. Kampania Google Ads pozwala na wyświetlanie naszej strony internetowej na pierwszych miejscach po wpisaniu odpowiedniej frazy w wyszukiwarce. Ponadto można tworzyć reklamy promujące nasze produkty lub usługi, które pojawiać się będą na innych stronach. A wszystko w zależności od wyszukiwań naszego odbiorcy oraz odpowiednio dobranej grupie, do jakiej chcemy trafić.

Branding

Jednak zanim agencja marketingowa podejmie jakiekolwiek z wymienionych działań, warto wykonać za jej pośrednictwem branding lub rebranding. Jest to po prostu wykreowanie wizerunku lub w przypadku rebrandingu – jego zmiana. To niezwykle ważny aspekt dla każdej firmy, ponieważ Klient często podejmuje decyzje zakupowe nie na podstawie merytorycznej treści, ale wizualnych cech danej firmy. W obszarze działań brandingu znajdują się: nazwa marki, logo, slogan, identyfikacja kolorystyczna, brand hero oraz idea i wartości marki. Wszystko po to, aby komunikacja firmy była jak najbardziej spójna i przemyślana. 

Zapewnij sobie i swojej firmie odpowiednie warunki rozwoju i otocz się profesjonalną opieką specjalistów. Skorzystaj z szerokiej gamy usług, jakie gwarantuje agencja marketingu internetowego

Przewiń do góry