Kampanie reklamowe na Pinterest: Pinterest Ads - MAVIKA

Reklama może mieć zupełnie inny wymiar! Zainspiruj swoich Odbiorców i pokaż się od kreatywnej strony na Pinterest! Nie jesteś pewny, czy ten format reklamy jest dla Ciebie? Skontaktuj się z nami – podpowiemy, co robić!

JAKIE BRANŻE MOGĄ PROWADZIĆ SKUTECZNĄ KOMUNIKACJĘ NA PINTEREST?

WYSTRÓJ, WNĘTRZA I ARCHITEKTURA

E-COMMERCE, MODA
I URODA

GASTRONOMIA, ARTYŚCI I DESIGN

…wszędzie tam, gdzie wygląd nie tylko ma znaczenie, ale przede wszystkim INSPIRUJE.

PINTEREST ADS
— KREATYWNA STRONA KOMUNIKACJI

Aby przyciągnąć do siebie swoich Klientów i skupić ich uwagę, powinieneś mieć coś więcej, niż dobry produkt – liczy się także dobry pomysł. Kreatywna strona komunikacji, jaką daje kanał Pinterest, jest w większości przypadków niedoceniania. To jest Twoja szansa na wyróżnienie się na tle innych ofert! Pinterest to miejsce, w którym internauci szukają inspiracji i – często pod jej wpływem – rozglądają się za możliwością zakupu. W tym momencie wkraczasz Ty… z dobrym pomysłem, jakościowym contentem przy wsparciu zaufanej agencji marketingowej. Brzmi kusząco? Skontaktuj się z nami – porozmawiajmy o dobrej reklamie dla Twojej marki!

    Administratorem Państwa danych osobowych jest Mavika sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Żelaznej 17d, 40-851 Katowice. Państwa dane będą przetwarzane jedynie w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Mogą Państwo również wnieść skargę do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do obsługi zapytania. W razie pytań prosimy o kontakt na: [email protected]

    Prowadzenie biznesu bez reklamy jest jak puszczanie oka
    do dziewczyny po ciemku. Nikt poza nami nie wie, co robimy.

    HENDERSON STUART

    Pinterest Ads pozwala dotrzeć do potencjalnych Klientów w ciekawy sposób – zainspiruj Odbiorców poprzez promocję Pina w formie zdjęcia lub wideo, lub utwórz Pin karuzelowy, by zaprezentować kilka produktów jednocześnie. A może krótka piłka? Wtedy sprawdzi się reklama zakupowa, w formie wirtualnego katalogu! Ponad połowa użytkowników Pinterest kupiła produkt, który znalazła na Pinterest*. Zobacz, jak wielkie są Twoje szanse, aby efektywnie zwiększyć nie tylko świadomość na temat marki, ale także poziom sprzedaży!

    *według raportu firmy Open Mobi za 2020 r.

    REKLAMA PINTEREST – CO MOŻESZ OSIĄGNĄĆ?

    1. BUDOWA ŚWIADOMOŚCI MARKI

    Jeśli dopiero zaczynasz przygodę z przedsiębiorczą działalnością, nic nie stoi na przeszkodzie, aby zacząć reklamować się na kanale Pinterest. Zacznij od prostych inspiracji, które zbudują świadomość marki i pobudzą apetyt na więcej! Od tego już tylko krok dzieli Cię, by wytworzyć popyt i chęć zakupu produktu!

    2. ZWIĘKSZENIE RUCHU NA STRONIE

    Reklama Pinów umożliwia kierowanie ruchu na stronę, zwiększając liczbę odwiedzin witryny. Odpowiednio opisany i otagowany post powinien kierować do adekwatnej podstrony, związanej z tematem Pina. Zaintryguj treścią, dostarcz wartość Klientowi i zyskaj nowego Czytelnika!

    3. WZROST SPRZEDAŻY

    Kiedy pozycja Twojej marki jest już nieco ustabilizowana, możesz pozwolić sobie na efektywne reklamy zakupowe – wirtualne katalogi, które umożliwiają przejrzyste i przyjemne przeglądanie oferty produktowej. Odpowiednio opisane katalogi wykazują się dużym powodzeniem! Na Pintereście inspirowanie innych przybliża Cię do osiągania konwersji!

    Na Pintereście inspirowanie innych
    przybliża Cię do osiągania konwersji!

    DO KOGO MOŻESZ DOTRZEĆ DZIĘKI PINTEREST ADS?

    Przede wszystkim do osób:

    • które zareagowały na Twoje treści,
    • z listy lub które były na Twojej stronie www,
    • o konkretnych zainteresowaniach (możliwe również ustawienie fraz wykluczających),
    • według ustalonej metryki – m.in. wiek, płeć, lokalizacja.

    PINTEREST ADS – BĄDŹ TAM, GDZIE TWOJA KONKURENCJA BĘDZIE ZA KILKA MIESIĘCY

    MNIEJ POPULARNY NIE OZNACZA GORSZY

    Faktem jest, że kanał Pinterest skupia nieco mniejszą (mniejszą, nie małą!) społeczność. Co to dla Ciebie oznacza? Niższe koszty reklamy, przy jednoczesnym wzroście efektywności i skutecznej realizacji celów! W łatwy sposób możesz dotrzeć do społeczności liczącej około 4 mln osób, gdzie 72% z nich zagląda do aplikacji kilka razy dziennie.

    DLA WYBRANYCH BRANŻ

    Tam, gdzie Facebook zyskuje uniwersalnością, tam Pinterest zachęca unikatowością. Reklamy Pinterest są zarezerwowane dla wybranych branż i taka komunikacja sprawdzi się o wiele lepiej, niż w przypadku pozostałych reklam. Ta selekcja sprawia, że kanał nie jest przeciążony nudnymi treściami reklamowymi, a dotarcie do Klienta dzięki wizualnej oprawie jest o wiele prostsze i… tańsze. Skontaktuj się z nami – opracujemy skuteczny plan działania!

    CASE STUDY

    ALPIN SPORT

    Jak w 1 miesiąc udało
    nam się zwiększyć ilość
    transakcji o 91,67%?

    KLINIKA TEODOROWSCY

    Jak w 4 miesiące zwiększyliśmy
    ilość użytkowników
    o ponad 112%?

    CHIRURGIA PIERSI

    Jak zbudowaliśmy społeczność
    wokół marki osobistej
    liczącą 3800+ odbiorców?

    PRZYGOTUJĘ DLA CIEBIE REKLAMĘ PINTEREST

    Sandra Król

    SANDRA KRÓL

    Content Specialist

    SZUKASZ SPECJALISTÓW,
    KTÓRZY STWORZĄ DLA CIEBIE
    SKUTECZNE PINTEREST ADS?