Reklama może mieć zupełnie inny wymiar! Zainspiruj swoich Odbiorców i pokaż się od kreatywnej strony na Pinterest! Nie jesteś pewny, czy ten format reklamy jest dla Ciebie? Skontaktuj się z nami – podpowiemy, co robić!
JAKIE BRANŻE MOGĄ PROWADZIĆ SKUTECZNĄ KOMUNIKACJĘ NA PINTEREST?

WYSTRÓJ, WNĘTRZA I ARCHITEKTURA

E-COMMERCE, MODA
I URODA

GASTRONOMIA, ARTYŚCI I DESIGN
…wszędzie tam, gdzie wygląd nie tylko ma znaczenie, ale przede wszystkim INSPIRUJE.

PINTEREST ADS
— KREATYWNA STRONA KOMUNIKACJI
Aby przyciągnąć do siebie swoich Klientów i skupić ich uwagę, powinieneś mieć coś więcej, niż dobry produkt – liczy się także dobry pomysł. Kreatywna strona komunikacji, jaką daje kanał Pinterest, jest w większości przypadków niedoceniania. To jest Twoja szansa na wyróżnienie się na tle innych ofert! Pinterest to miejsce, w którym internauci szukają inspiracji i – często pod jej wpływem – rozglądają się za możliwością zakupu. W tym momencie wkraczasz Ty… z dobrym pomysłem, jakościowym contentem przy wsparciu zaufanej agencji marketingowej. Brzmi kusząco? Skontaktuj się z nami – porozmawiajmy o dobrej reklamie dla Twojej marki!

Prowadzenie biznesu bez reklamy jest jak puszczanie oka
do dziewczyny po ciemku. Nikt poza nami nie wie, co robimy.
HENDERSON STUART
Pinterest Ads pozwala dotrzeć do potencjalnych Klientów w ciekawy sposób – zainspiruj Odbiorców poprzez promocję Pina w formie zdjęcia lub wideo, lub utwórz Pin karuzelowy, by zaprezentować kilka produktów jednocześnie. A może krótka piłka? Wtedy sprawdzi się reklama zakupowa, w formie wirtualnego katalogu! Ponad połowa użytkowników Pinterest kupiła produkt, który znalazła na Pinterest*. Zobacz, jak wielkie są Twoje szanse, aby efektywnie zwiększyć nie tylko świadomość na temat marki, ale także poziom sprzedaży!
*według raportu firmy Open Mobi za 2020 r.
REKLAMA PINTEREST – CO MOŻESZ OSIĄGNĄĆ?

1. BUDOWA ŚWIADOMOŚCI MARKI
Jeśli dopiero zaczynasz przygodę z przedsiębiorczą działalnością, nic nie stoi na przeszkodzie, aby zacząć reklamować się na kanale Pinterest. Zacznij od prostych inspiracji, które zbudują świadomość marki i pobudzą apetyt na więcej! Od tego już tylko krok dzieli Cię, by wytworzyć popyt i chęć zakupu produktu!
2. ZWIĘKSZENIE RUCHU NA STRONIE
Reklama Pinów umożliwia kierowanie ruchu na stronę, zwiększając liczbę odwiedzin witryny. Odpowiednio opisany i otagowany post powinien kierować do adekwatnej podstrony, związanej z tematem Pina. Zaintryguj treścią, dostarcz wartość Klientowi i zyskaj nowego Czytelnika!


3. WZROST SPRZEDAŻY
Kiedy pozycja Twojej marki jest już nieco ustabilizowana, możesz pozwolić sobie na efektywne reklamy zakupowe – wirtualne katalogi, które umożliwiają przejrzyste i przyjemne przeglądanie oferty produktowej. Odpowiednio opisane katalogi wykazują się dużym powodzeniem! Na Pintereście inspirowanie innych przybliża Cię do osiągania konwersji!

Na Pintereście inspirowanie innych
przybliża Cię do osiągania konwersji!
DO KOGO MOŻESZ DOTRZEĆ DZIĘKI PINTEREST ADS?
Przede wszystkim do osób:
- które zareagowały na Twoje treści,
- z listy lub które były na Twojej stronie www,
- o konkretnych zainteresowaniach (możliwe również ustawienie fraz wykluczających),
- według ustalonej metryki – m.in. wiek, płeć, lokalizacja.
PINTEREST ADS – BĄDŹ TAM, GDZIE TWOJA KONKURENCJA BĘDZIE ZA KILKA MIESIĘCY
MNIEJ POPULARNY NIE OZNACZA GORSZY
Faktem jest, że kanał Pinterest skupia nieco mniejszą (mniejszą, nie małą!) społeczność. Co to dla Ciebie oznacza? Niższe koszty reklamy, przy jednoczesnym wzroście efektywności i skutecznej realizacji celów! W łatwy sposób możesz dotrzeć do społeczności liczącej około 4 mln osób, gdzie 72% z nich zagląda do aplikacji kilka razy dziennie.
DLA WYBRANYCH BRANŻ
Tam, gdzie Facebook zyskuje uniwersalnością, tam Pinterest zachęca unikatowością. Reklamy Pinterest są zarezerwowane dla wybranych branż i taka komunikacja sprawdzi się o wiele lepiej, niż w przypadku pozostałych reklam. Ta selekcja sprawia, że kanał nie jest przeciążony nudnymi treściami reklamowymi, a dotarcie do Klienta dzięki wizualnej oprawie jest o wiele prostsze i… tańsze. Skontaktuj się z nami – opracujemy skuteczny plan działania!

CASE STUDY
YACHTIC.COM
Jak zbudowaliśmy rozpoznawalność marki
tak, że ze startupu przerodziła się
w globalną wyszukiwarkę?