Facebook Analytics - sposoby na to, jak najlepiej poznać swojego klienta - MAVIKA
MAVIKA BLOG

Facebook Analytics – sposoby na to, jak najlepiej poznać swojego klienta

O tym, że aktywność w sieci jest podstawą działań reklamowych, wie chyba każdy. Aby uzyskać pełen wgląd w zachowania klienta w obrębie firmowego “ekosystemu” internetowego składającego się z portali społecznościowych, strony internetowej i dostępnych komunikatorów, potrzebujemy zaawansowanego programu z wieloma możliwościami analitycznymi oraz intuicyjną obsługą.

Od ogółu, do szczegółu

Facebook Analytics jest skutecznym narzędziem marketingowym, które monitoruje poruszanie się użytkowników na firmowych stronach, uwzględniając nie tylko ostatnie kliknięcie, ale również ocenia czas, który jest potrzebny na podjęcie decyzji zakupowej i przyczynę określonego działania potencjalnego konsumenta. Aktywność przedsiębiorstwa w mediach społecznościowych pozwala zbudować silną pozycję marki i pozyskać nowych klientów uwzględniając, jak wiele czasu w ciągu dnia spędza przeciętny użytkownik na przeglądaniu serwisów społecznościowych. Kluczową funkcję spełnia profesjonalna obsługa social mediów, nastawiona na tworzenie kreatywnych treści i interakcję z użytkownikami, która stanowi część naszej oferty.

Wielokanałowa analityka

Facebook Analytics powstał jako konkurencja dla dobrze znanego w świecie marketingu internetowego Google Analytics. Program wykreowany przez Facebooka pozwala precyzyjnie zbadać wiele, wcześniej nieodkrytych, obszarów przez żadne inne narzędzie marketingowe. FA mierzy między innymi lejki, czyli wirtualną ścieżkę poruszania się klienta, oraz retencję, czyli wskaźnik użytkowników, którzy nie kończą na jednorazowym zakupie, lecz powracają do oferowanej usługi. Zachowania klientów są rejestrowane z wykorzystaniem analityki wielokanałowej.

NASZ ZESPÓŁ

Katarzy Prazmowska Agencja marketingu internetowego

Katarzyna
Prażmowska

CEO

Karolina
Szeja

Office Manager

Maksymilian Richter

Maksymilian
Richter

Graphic Designer

Sandra Król

Sandra
Król

Content Specialist

Katarzyna
Stawiarska

Content Specialist

Maciej Bednarczyk

Maciej
Bednarczyk

Content Specialist

Magdalena
Wręczycka

Account Manager

SZUKASZ PROFESJONALISTÓW
DO MARKETINGU TWOJEJ FIRMY?

ZGŁOŚ SIĘ DO NAS