MAVIKA

MAVIKA BLOG

Facebook Analytics – sposoby na to, jak najlepiej poznać swojego klienta

O tym, że aktywność w sieci jest podstawą działań reklamowych, wie chyba każdy. Aby uzyskać pełen wgląd w zachowania klienta w obrębie firmowego “ekosystemu” internetowego składającego się z portali społecznościowych, strony internetowej i dostępnych komunikatorów, potrzebujemy zaawansowanego programu z wieloma możliwościami analitycznymi oraz intuicyjną obsługą.

Od ogółu, do szczegółu

Facebook Analytics jest skutecznym narzędziem marketingowym, które monitoruje poruszanie się użytkowników na firmowych stronach, uwzględniając nie tylko ostatnie kliknięcie, ale również ocenia czas, który jest potrzebny na podjęcie decyzji zakupowej i przyczynę określonego działania potencjalnego konsumenta. Aktywność przedsiębiorstwa w mediach społecznościowych pozwala zbudować silną pozycję marki i pozyskać nowych klientów uwzględniając, jak wiele czasu w ciągu dnia spędza przeciętny użytkownik na przeglądaniu serwisów społecznościowych. Kluczową funkcję spełnia profesjonalna obsługa social mediów, nastawiona na tworzenie kreatywnych treści i interakcję z użytkownikami, która stanowi część naszej oferty.

Wielokanałowa analityka

Facebook Analytics powstał jako konkurencja dla dobrze znanego w świecie marketingu internetowego Google Analytics. Program wykreowany przez Facebooka pozwala precyzyjnie zbadać wiele, wcześniej nieodkrytych, obszarów przez żadne inne narzędzie marketingowe. FA mierzy między innymi lejki, czyli wirtualną ścieżkę poruszania się klienta, oraz retencję, czyli wskaźnik użytkowników, którzy nie kończą na jednorazowym zakupie, lecz powracają do oferowanej usługi. Zachowania klientów są rejestrowane z wykorzystaniem analityki wielokanałowej.

Przewiń do góry