logo svg
  • oferta

    poznaj nasze
    usługi

    strategia

    Design Thinking | strategia i audyt marketingowy i facylitacja

    social media

    Facebook | Instagram | Linkedin | TikTok | YouTube

    kampanie płatne

    Google Ads | Meta Ads

    branding

    Identyfikacja wizualna | projekty graficzne | fotografia i wideo

    strony www i SEO

    strony www | SEO | copywriting

    software house
    • startegia
    • social media
    • kampanie płatne
    • strona www i SEO
    • software house
    • branding
  • o nas
  • case study
  • marketing po śląsku
  • szkolenia
  • kontakt
✕
  • oferta
    • strategia
    • social media
    • kampanie płatne
    • branding
    • strony www i SEO
    • software house
  • o nas
  • case study
  • marketing po śląsku
  • szkolenia
  • kontakt
  • bezpłatna konsultacja
bezpłatna konsultacja
Opublikowane przez Michał Kluzek na 2024-12-17
Kategorie
  • motoryzacja
case study klos
  • Data2024-12-17
Kłos   środek

Strefa Smaków Kłos

Strefa Smaków Kłos to restauracja w Zabrzu, będąca częścią znanej na Śląsku sieci Piekarni Kłos. Dzięki wieloletniej obecności na rynku i solidnym korzeniom sieci piekarni, marka już od samego początku była rozpoznawalna w regionie. Restauracja wyróżnia się jakością i estetyką dań, a także doświadczonym zespołem, co czyni ją unikalną na tle innych restauracji w Górnośląskiej Metropolii.

Strefa Smaków Kłos klient

Klient: Strefa Smaków Kłos

Branża: gastronomiczna
 

Zakres działań: działania strategiczne, social media, sesje zdjęciowe, wideo
marketing

Cel działań: zbudowanie spójnego wizerunku restauracji, zwiększenie rozpoznawalności i liczby odwiedzin gości, budowanie zaangażowanej społeczności w social mediach

Platformy / kanały: Facebook, Instagram

cel i zakres naszych działań

Naszym głównym celem było stworzenie i wdrożenie kompleksowej strategii komunikacji na social media (Facebook, Instagram) dla Strefy Smaków Kłos, a następnie poprowadzenie tych kanałów. Wspólnie z Klientem wypracowaliśmy kluczowe informacje, na bazie których przygotowaliśmy szczegółowy plan działań, obejmujący:

  • analizę wyjściową marki,

  • analizę otoczenia biznesowego,

  • analizę SWOT,

  • big brand idea,

  • propozycję misji, wizji, wartości,

  • konkretyzację celów do realizacji,

  • definicję grup docelowych,

  • kanały i styl komunikacji,

  • analizę brandingu i propozycję brandingu social mediów,

  • wnioski i rekomendacje.

Strefa Smaków Kłos cel i zakres

checklista zadań wewnątrz projektu

Optymalizacja kanałów social media (Facebook & Instagram):

  • stworzenie coverphoto, opisów, bio, propozycja wyróżnionych relacji, szablonów graficznych do postów.

 

Regularne prowadzenie Facebooka i Instagrama:

  • przygotowywanie harmonogramu i tematyki postów, konsultacja z Klientem, tworzenie właściwych treści i materiałów wizualnych,

  • moderowanie i opieka nad profilami.

 

Organizacja dni nagrywkowych i sesji zdjęciowych:

  • nagrywki materiałów wideo, montaż reels, sesje zdjęciowe.

 

Prowadzenie kampanii reklamowych Meta Ads:

  • zaplanowanie strategii kampanii,

  • wdrożenie, monitorowanie, optymalizacja,

  • raportowanie.

 

Skupienie komunikacji na pokazaniu ludzkiego oblicza marki:

  • wykorzystywanie kulinarnych gier słów, nawiązania do historii marki i konkretnych potraw.

Strefa Smaków Kłos checklista 1
Strefa Smaków Kłos checklista

efekty współpracy

Z Klientem prowadzimy działania od września 2023. Od tamtej pory udało nam się stworzyć spójny wizerunek restauracji w mediach społecznościowych, zwiększyć widoczność marki online, wzbudzić większe zaangażowanie wśród restauracyjnych gości, a także zdynamizować materiały komunikacyjne poprzez regularne publikacje wideo i organizację dni nagrywkowych. Wraz z Klientem konsekwentnie dbamy o to, by Strefa Smaków Kłos kojarzyła się z wysokiej klasy restauracją, w której można skosztować tradycyjnych dań w nowej, nieszablonowej odsłonie, a także spędzić kulturalnie zarówno poranek jak i wieczór. 

Zapraszamy do odwiedzenia sociali Strefy Smaków Kłos:

Facebook

Instagram

A jeśli Twoja marka potrzebuje podobnych działań marketingowych, wiesz gdzie nas szukać 🙌🏻

Strefa Smaków Kłos efekty

postaw na strategię – rozwiń swoją firmę razem z nami!

Jeżeli chcesz, aby Twoja firma również odniosła korzyści z profesjonalnego wizerunku w mediach społecznościowych, skontaktuj się z nami i razem zbudujemy plan działań, który podniesie Twoją obecność w sieci na wyższy poziom!

kontakt

sprawdź nasze pozostałe realizacje

  • case study chirurgia piersi

    Chirurgia Piersi

    0
    Data
    2024-12-20
    Zobacz, jak pomogliśmy zbudować markę osobistą lekarza i stworzyliśmy zaangażowaną społeczność Pacjentek.
  • case study auto zieba

    Auto-Zięba

    0
    Data
    2024-12-19
    Zobacz, jak wygląda nasza ponad 10-letnia współpraca z lokalnym dealerem samochodowym!
Udostępnij
0

Powiązane wpisy

case study chirurgia piersi
2024-12-20

Chirurgia Piersi


Czytaj dalej
case study auto zieba
2024-12-19

Auto-Zięba


Czytaj dalej
case study pacplast
2024-12-12

Pacplast Thermoform


Czytaj dalej
logo svg
MAVIKA SP. Z O.O.
PARK PRZEMYSŁOWO-TECHNOLOGICZNY REVITA
ul. Żelazna 17d, 40-851 Katowice

Kapitał zakładowy 50 000,00 zł
KRS 0000477152
NIP 6342820732
REGON 243363355

Kapitał zakładowy 50 000,00 zł
KRS 0000477152
NIP 6342820732
REGON 243363355

usługi
  • strategia
  • social media
  • kampanie płatne
  • branding
  • strony www i seo
mavika
  • o nas
  • szkolenia
  • marketing po śląsku
  • blog
  • kontakt
kontakt

32 307 25 27
[email protected]

facebook instagram linkedin