Auto- Zięba to partner wielomarkowy zajmujący się sprzedażą pełnej gamy samochodów osobowych, dostawczych i oryginalnych części zamiennych. Wykonywaniem przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych oraz wypożyczaniem samochodów. Niezmiennie wiodącą marką, z którą związana jest firma, jest marka RENAULT. W czasie swojego funkcjonowania firma rozszerzyła ofertę o markę DACIA, a od 2009 roku o japońskie pojazdy samochodowe typu pic up ISUZU.
Firma na rynku działa już od czerwca 2000 roku i stale się rozwija. Dotychczasowe dokonania i sukcesy uplasowały firmę w czołówce najlepszych i najnowocześniejszych salonów i serwisów Renault i Dacia w Polsce. Tym samym firma spełniła cel, który został założony na początku działalności — stanie się liderem na rynku lokalnym.
WYZWANIA I CELE
Na początku współpracy stanęliśmy przed wyzwaniem, aby firma wyróżniała się na tle konkrecji znajdującej się na terenie Śląska, a następnie stała się liderem. W tym zakresie były prowadzone działania już 10 lat temu. Kiedy firmie Auto-Zięba i nam udało się to osiągnąć, następnym krokiem było zatrzymanie się i zastanowienie, na czym nam zależy i co chce osiągnąć firma. W ten sposób doszliśmy do pewnych wniosków i narodził się nowy cel, jakim było zapewnienie najwyższego poziomu jakości świadczonych usług, aby w pełni zadowalać klientów.
Zespół Auto-Zięba wie, że życie salonu to przede wszystkim klienci, dlatego nieustannie się szkolą i pracują, aby spełniać ich oczekiwania, a my w tym celu nieustannie pomagamy. Branża, w której działa firma Auto-Zięba stale się zmienia, tym samym na rynku pojawia się coraz więcej konkurencji. Na bieżąco śledzimy zmiany i nowości, jakie się pojawiają.
Rozwój technologi wpłynął na działania, jakie podejmowaliśmy z marką przez 10 lat. Wraz z nowymi technologiami, pojawiły się nowe możliwości. Tworzone przez nas treści są planowane tak, aby dotrzeć do poszczególnych grup klientów.
Całość stanowi połączenie tematów motoryzacyjnych ze specjalistycznymi poradami oraz branżowymi nawiązaniami w humorystycznej formie. Wszystko przygotowywane jest w taki sposób, aby zachować autentyczność i przystępność wizerunku m.in. wykorzystując oryginalne zdjęcia udostępniane przez marki współpracujące takie jak Renault oraz Dacia. Ze względu na ciągle zmiany w stylu komunikacji marki Renault staramy się dostosowywać do wytycznych globalnej marki, tym samym nie tracąc lokalnego charakteru Auto- Zięby.
Wartości mają znaczenie
W 2022 wpadliśmy na pomysł, aby wyszczególnić wartości firmy, z którymi Auto-Zięba się utożsamia i w pełni identyfikuje. Z tego powodu powstała Księga Wartości AZ. Kluczem przy tworzeniu jej było znalezienie i wybranie pary słów rozpoczynających się na litery „A” i „Z” odpowiadającym wartościom firmy. Wartości, z którymi się utożsamia firma to między innymi: AMBICJA i ZAUFANIE, ATENCJA i ZAANGAŻOWANIE, AKTYWNOŚĆ i ZMIANY, AUTENTYCZNOŚĆ i ZESPÓŁ, ASPIRACJE i ZAMIŁOWANIE.
Wydarzenia i konkursy
Wraz z firmą Auto-Zięba organizujemy liczne wydarzenia, jak ELECTRIC ROADSHOW 2021, na którym prezentowane zostały samochody elektryczne i hybrydowe oraz panel dyskusyjny, podczas którego uczestnicy mogli zadawać pytania. W ramach tego eventu przygotowana również została jazda próbna samochodami E-TECH.
Innym wydarzeniem było śniadanie klubu biznesu z GKS Katowice, którego Auto- Zięba jest partnerem motoryzacyjnym. Wraz z marką, przeprowadzone zostały specjalne konkursy, które angażowały odbiorców. Działania te miały na celu wzrost świadomości marki, zwiększania liczby fanów oraz podziękowanie obecnym klientom i partnerom biznesowym.