Blog - Strona 67 z 70 - MAVIKA

MAVIKA

MAVIKA BLOG

Nie liczy się ilość, tylko jakość. Co to jest wynik jakości?

Decydując się na reklamę w AdWords, warto mieć z tyłu głowy motto Siemensa: O jakości można mówić, kiedy tym co do nas wraca są klienci, a nie produkty. Nie trudno się z tym nie zgodzić, a przygotowanie dobrej i skutecznej reklamy w AdWords wcale nie jest takie proste. Google stale pracuje nad jakością oraz użytecznością reklam, a do oceny służy mu Wynik Jakości. Czym tak właściwie on jest? Definicja Google Według słownika Google, wynik jakości to oszacowanie jakości reklam, …

Nie liczy się ilość, tylko jakość. Co to jest wynik jakości? Read More »

MAVIKA BLOG

Ambient Marketing, czyli jak promować w niekonwencjonalny sposób

Dziś, aby zaistnieć na rynku, trzeba się wyróżniać. Konkurencja nie śpi, tak więc zadaniem przedsiębiorców jest myśleć przyszłościowo i wyprzedzać działania rywali. Jednym ze sposobów zwrócenia na siebie uwagi zabieganych, ignorujących tradycyjne reklamy odbiorców, jest wykorzystanie narzędzi ambient marketingu. Czym jest Ambient Marketing? Ambient Marketing to nowatorski nurt marketingowy, który dopiero raczkuje na polskim rynku, za to jest bardzo popularny np. w Stanach Zjednoczonych. Polega na stworzeniu takiego przekazu, który rozbawi, …

Ambient Marketing, czyli jak promować w niekonwencjonalny sposób Read More »

MAVIKA BLOG

Google Tag Manager – jeden kod, by rządzić nimi wszystkimi

Dział marketingu to zwykle osoby pełne zaangażowania, pasji i kreatywności, którym nie w głowie edycja kodu źródłowego strony, ale już jak najbardziej interesują ich wyniki sprzedażowe. Jak sprawnie i szybko poprawić działanie naszych akcji w sieci, bez potrzeby kontaktowania się z zapracowanym webmasterem? GTM, czyli co? Z pomocą przychodzi nam Google Tag Manager (GTM)! Jest to system, dzięki któremu możemy zarządzać wszystkimi skryptami (tagami) na naszej stronie. Tagi mogą …

Google Tag Manager – jeden kod, by rządzić nimi wszystkimi Read More »

Scroll to Top