MAVIKA

Agencja marketingu internetowego Śląsk

Audyty SEO i wizerunkowe – o czym musisz wiedzieć?

Wkładasz wiele wysiłku w zarządzanie stroną internetową, ale nie wybija się ona spośród konkurencji? Chciałbyś, aby pojawiała się na topowych pozycjach w wyszukiwarce? A może osiągnąłeś już zamierzone cele i chcesz je utrzymać? Rozwiązaniem może być audyt wizerunkowy i SEO. Zobacz, co warto wiedzieć na ten temat!

Czym jest audyt?

Audyty mają na celu analizę dotychczasowych działań w wirtualnym świecie. Audyt SEO Katowice sprawdzi, co należy zrobić, aby strona pojawiała się na najwyższych pozycjach wyszukiwarki Google. Nie będzie odkryciem, jeśli powiemy, że najwyższe miejsca, są tymi najczęściej odwiedzanymi i każda marka chciałaby się tam znaleźć. Znaczącą rolę, oprócz wysokiej pozycji odgrywa to, jak prezentuje się brand. Każdy lubi oglądać atrakcyjne wizualnie strony, które są przejrzyste. Audyt wizerunkowy sprawdzi, czy działalność internetowa marki jest odbierana pozytywnie przez potencjalnie zainteresowanych. Wysoka pozycja i spójny wizerunek, to elementy, które – kiedy idą w parze – pozwalają marce na zdobywanie popularności i uznania.

Audyt SEO

Audyt SEO skupia się na analizie witryny pod kątem wyszukiwarki Google. Zagadnienie pomimo tego, że zawiera w sobie bardzo dużo elementów, głównie kojarzy się z doborem właściwych słów kluczowych. Oczywiście ten element jest brany pod uwagę, ale stanowi jedynie małą część audytu. Audyt to analiza Twojej strony pod kątem technicznym, a także treści. Specjaliści sprawdzają elementy takie jak np. poprawność komunikacji pomiędzy serwerem a przeglądarką, linkowanie wewnętrzne, duplikacja treści w obrębie witryny i dużo innych (czytaj więcej Co zawiera audyt SEO?). 

Niejednokrotnie klienci zastanawiają się, dlaczego ich strona nie jest wysoko w wynikach organicznych, pomimo prowadzonych działań z zakresu SEO i pozycjonowania. Odpowiedź jest często bardzo prosta: niedostosowanie strony pod kątem UX, nadmiar słów kluczowych, duplikacja treści z innych stron i ich powielanie oraz inne, z pozoru tylko skuteczne czynności, negatywnie wpływają na pozycjonowanie strony. Problem często leży także w kwestii wizualnej. Na pozycję w wyszukiwarce duży wpływ ma brak wersji mobilnej strony, zbytnie jej rozbudowanie. Warto zwrócić uwagę na to, że audyty kojarzą się z analizą tylko błędnie działających stron. Jednak jest to rozwiązanie także dla osób, których marki prosperują. Pozwoli to na kontrolę i utrzymanie osiągniętych rezultatów. 

Audyt wizerunkowy

Audyt wizerunkowy to ocena wizerunku marki, poprzez prowadzone działania, na które składają się między innymi branding, strona internetowa, reklamy, social media i cała szeroko pojęta komunikacja marketingowa. Audyt wskazuje na elementy, które wymagają wdrożenia nowych, innych rozwiązań i/lub poprawy celem osiągnięcia zamierzonego efektu. Dokument dostarcza także gotowe do wdrożenia rozwiązania dla Twojej marki, czyli na świeżo podpowiadamy, jakie czynności należy wykonać, aby wizerunek marki zyskał na jakości.

Specjaliści zbadają Twoją witrynę, dogłębnie ocenią stan social mediów i strony internetowej. Otrzymasz raport, z którego dowiesz jakie działania należy podjąć, aby wybić się spośród konkurencji. Działania SEO to czasochłonny proces, dzięki któremu możesz poprawić lub utrzymać popularność swojej marki. 

Audyt SEO Katowice to możliwość zdobycia popularności. Skorzystaj z oferty agencji – specjaliści dokonają analizy Twojej działalności w internecie. 

Przewiń do góry