Otwartość to pojęcie wielopoziomowe. W agencji marketingu internetowego Mavika odznaczamy się otwartością zarówno zespołową, jak i tą w kontakcie z Klientem. Nie boimy się tego, co nowe! Jesteśmy gotowi na innowacyjne rozwiązania i mamy niekonwencjonalne podejście do tego, co nas otacza. Chcesz dowiedzieć się na czym polega 10 Mavikowych wartości? Odpowiedzi znajdziesz poniżej!
1. Otwartość w zespole
Każdy z nas zajmuje się innym obszarem, również nasze osobowości są zupełnie odmienne. Jesteśmy różni, ale mimo tego wspólnie się uzupełniamy i tworzymy kreatywny team. Spędzamy sporo czasu wspólnie, więc jesteśmy w stanie poznać siebie z każdej możliwej strony. Podstawę w komunikacji naszego zespołu stanowi aktywne słuchanie. Podczas wspólnych rozmów i warsztatów każde zdanie ma znaczenie. Wszyscy, niezależnie od stanowiska, mamy wpływ na decyzje podejmowane wewnątrz organizacji. Lubimy proponować alternatywne rozwiązania, a otwarty i różnorodny zespół to coś, co nas wyróżnia.
2. Otwarty dialog z Klientem
Na otwartość stawiamy również w kontakcie z Klientem. Analizujemy problem, ustanawiamy cele i szukamy rozwiązań. Głos Klienta jest dla nas ważny, dlatego nie boimy się ryzyka i jesteśmy elastyczni, jednak zawsze patrzymy realnie na dane zagadnienie. Ogrodnictwo? Chirurgia? Motoryzacja? Każda branża znajdzie u nas odpowiednie rozwiązania!
3. Otwartość na rozwój
W naszej pracy stawiamy na poszerzanie horyzontów i testowanie nowych rozwiązań. Stosujemy nowoczesne rozwiązanie, jakim jest podejście do projektu metodą warsztatów design thinking, które oprócz pomocy w ustaleniu strategii działania dla Klienta pozwala nam poznać siebie nawzajem.
4. Otwartość na zmiany
Nowy członek zespołu? Praktykant? Zmiana otoczenia/biura? Nie lubimy stać w miejscu. Zmiany, które pozwalają nam rozwijać pokłady kreatywności, to coś, co nas motywuje. Nie zamykamy się w określonych ramach. Jeśli czujemy, że coś lub ktoś pozwoli nam na bardziej efektywną pracę, działamy w tym kierunku!
5. Otwartość na dyskusję
Konflikt nie zawsze musi być destrukcyjny. Ma on wiele aspektów pozytywnych, a dzięki niemu możemy, między innymi, spojrzeć szerzej i działać poza utartymi schematami. Nie boimy się mówić o tym, co nam nie pasuje i o tym, co czujemy. Dzięki temu unikamy niedomówień, co umożliwia nam pracę w szczerości. W naszych działaniach skupiamy się na 5 wartościach, jedną z nich jest otwartość.
6. Otwartość na trendy
Trendy są czymś, co w naszej branży można uznać za kluczowe. Jeżeli chcemy pomagać Klientom w pozyskaniu zainteresowanych marką osób, to wciąż musimy dowiadywać się, co ich przyciągnie. Dzięki ciągłemu rozwojowi i poszukiwaniu nowości, jesteśmy na bieżąco z trendami. Z nami Klienci mogą być pewni nowoczesnego podejścia do pracy.
7. Otwarcie mówimy o swoich błędach
Przyznanie się do błędu jest prawdopodobnie jedną z najtrudniejszych umiejętności podczas pracy w zespole. Wierzymy jednak, że ludzie cenią sobie szczerość. Popełnianie błędów mamy w naturze, jednak najważniejsze jest pogodzenie się z tym faktem. Dlatego nie boimy się przyznać, że zrobiliśmy coś nieprawidłowo. Bądźmy wyrozumiali i pamiętajmy, że każdy z nas jest tylko (ale równocześnie przede wszystkim!) człowiekiem.
8. Otwarci na pomoc
Popełnianie błędów często łączy się z prośbą o pomoc. Gdy w naszym zespole ktoś ewidentnie nie radzi sobie z nadmiarem zadań, wtedy staramy się odciążyć siebie nawzajem. Uważamy, że najważniejsze jest czerpanie przyjemności z pracy! Dbając o dobro pracownika, pomagamy tak naprawdę całemu zespołowi.
9. Otwartość na elastyczność i nowe strategie
Jako agencja marketingu internetowego przygotowujemy indywidualną strategię dla każdego Klienta. Jesteśmy firmą, która potrafi rozmawiać, przedstawiać powody swoich działań i opisywać korzyści ze współpracy. Uważamy, że elastyczność i indywidualne podejście do Klienta są bardzo ważne w naszej branży, gdyż tylko wspólnie opracowany cel pozwoli na osiągnięcie sukcesu obu stron.
10. Otwarci w uczuciach
Wierzymy, że okazywanie ludzkich uczuć jest kluczowe w tworzeniu wieloletnich relacji z Klientami. Szczerość pozwala budować więzi, które nie tylko umilają pracę, ale i w stu procentach angażują każdą ze stron. Bardzo cieszymy się z długofalowej współpracy z Klientami i możliwości bycia zaangażowanymi w ich rozwój.